ویدیوی خیرخواهانه یک سلبریتی برای پیشگیری از سرطان سینه

پائولا عبدل، خواننده و چهره مشهور تلویزیونی آمریکایی در یک اقدام خیرخواهانه در ترانه‌ای جذاب به زنان گوشزد می‌کند که به طور منظم احتمال وجود غده‌های سرطانی در خود را بررسی کنند.

پائولا عبدل، خواننده و چهره مشهور تلویزیونی آمریکایی در یک اقدام خیرخواهانه در ترانه‌ای جذاب به زنان گوشزد می‌کند که به طور منظم احتمال وجود غده‌های سرطانی در خود را بررسی کنند.
خانم پائولا که در سه دوره پیاپی داور برنامه مشهور آمریکن آیدل بوده با همکاری شرکت سازنده محصولات بهداشتی آرایشی آون، ویدیویی به مناسبت ایام موسوم به «خودت را چک کن» ساخته و در آن بر اهمیت تست شخصی تاکید می‌کند و نشان می‌دد که چطور باید این کار را بکنند.
عبدل قبول دارد ‌شانس حضور در ردیف اول کمپین خودآگاهی درباره سرطان سینه قرار گرفته چون خواهرش وندی امکین در سال ۲۰۰۰ با این بیماری جنگید و سرطان را شکست داد.
این دو خواهر با همدیگر در این ویدیو حاضر می‌شوند، ویدیویی که در آن گروه زیادی از نجات‌یافتگان مبارزه با سرطان سینه و اعضای خانواده‌شان نشان داده می‌شود.
او در برنامه تلویزیونی ایسس هالیوود درباره‌ی این‌که چگونه درگیر این مساله شده گفت: «مدیران شرکت آون نمی‌دانستند که من خودم به نوعی با این بیماری در ارتباط بوده‌ام. این بیماری در قلب من بود چون خواهرم از سرطان سینه جان سالم بدر برده است.»
این ستاره آمریکایی در بیانیه‌ای از طرف کمپین گفت: «امیدوارم این ویدیوی جدید زنان و مردان را ترغیب کند مسوولیت سلامت سینه‌های‌شان را از طریق عکس‌برداری و درمان برعهده بگیرند.»
سرطان سینه، یکی از رایج‌ترین سرطان‌ها است که عده‌ی قابل توجهی از زنان به آن مبتلا می‌شوند. ابتلای ستارگان سینما و موسیقی به سرطان سینه توجه به این بیاری را بیشتر کرده است.
در یکی از مشهورترین موارد، آنجلینا جولی، ستاره سینما اعلام کرد که یک ژن معیوبی دارد که احتمال ابتلای او به سرطان سینه ۸۷ درصد و ابتلا به سرطان تخمدان ۵۰ درصد بوده و به این خاطر دست به عمل جراحی ماستکتومی‌ زده و آن‌ها را برداشته است‌.
(منبع: اکسپرس)

مطلب مرتبط:
خیریه جدید دیوید بکهام برای کودکان محروم از بهداشت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ