دلیل مرگ الویس پریسلی فاش شد

یک پاتولوژیست برجسته در یک برنامه تلویزیونی فاش کرد که این ستاره موسیقی رژیم غذایی غیرسالمی داشت که باعث اضافه وزن او شد.

وقتی الویس پریسلی، سلطان موسیقی راک در سن ۴۲ سالگی فوت کرد، بسیاری از هوادارانش به خاطر مرگ نابهنگام‌اش گریستند. پس از آن شایعات و گمانه‌های زیادی درباره علت واقعی مرگ او پخش شد. گزارش‌ها دلیل مرگ او را اعتیاد به مواد مخدر اعلام کند.

اما حالا یک پاتولوژیست برجسته در یک برنامه تلویزیونی فاش کرد که این ستاره موسیقی رژیم غذایی غیرسالمی داشت که باعث اضافه وزن او شد. پریسلی هر روز هم یک لیتر مشروب می‌خورد و داروهای تجویزی زیادی هم می‌خورد.

سبک زندگی و رژیم غذایی ناسالم به دلیل خوردن غذای ناسالم، نوشیدن مشروبات الکلی و سوء استعمال داروهای زیاد بود.

دکتر ریچارد شپرد، پاتولوژیست برجسته بریتانیایی گفت که قلب و کبد این ستاره موسیقی دو برابر اندازه طبیعی بزرگ شده بود. همچنین او اگر موهایش را رنگ می‌کرد، رنگش سفید می‌شد.

پیش از مرگ الویس، پزشک او دکتر نیکوپولوس دستکم ۸۰۸۵ قرص، کپسول، آمپول و داروهای تزریقی تجویز کرده بود. چند ماه پس از مرگ پریسلی، در گزارش کالبدشکافی اعلام شد که او به بیماری‌های زیادی از جمله دیابت، بیماری قلبی، کوری تدریجی و یبوست مبتلا بود. اگرچه در خبری که در نشریه میرور منتشر شد گفته شده بود که نتایج دی‌ان‌ای نشان داد که این خواننده بزرگ بیماری ژنتیکی ماهیچه قلب به نام کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک داشت.

او در سال‌های پایانی عمرش از علایمی چون ضربان قلب نامنظم، خستگی و فشار خون بالا رنج می‌برد.

الویس پریسلی چهره اسطوره‌ای موسیقی راک‌اند رول ۱۶ آگوست ۱۹۷۷ در سن ۴۲ سالگی درگذشت.

(منبع: youthhealthmag)

مطلب مرتبط:
برنامه‌ی غذایی ستاره‌ها: کامرون دیاز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ