نوزادی که در آسمان به دنیا آمد

تولد یک نوزاد پسر در پروازی که صبح سه‌شنبه از سانفرانسیسکو به پرواز درآمده بود، نه تنها باعث تعجب مادرش شد، بلکه تعجب همه مسافران را هم به دنبال داشت.

ورونیکا روشا- تولد یک نوزاد پسر در پروازی که صبح سه‌شنبه از سانفرانسیسکو به پرواز درآمده بود، نه تنها باعث تعجب مادرش شد، بلکه تعجب همه مسافران را هم به دنبال داشت.
کن مارشال که گفت یکی از مسافران پرواز صبح بوده، به لس‌آنجلس تایمز گفت که مسافران پرواز جنوب غربی شماره ۶۲۳ تا وقتی که صدای گریه بچه را شنیدند و همسرش از یکی از خدمه پرواز کمک خواست، متوجه نشده بودند که زن در حال زایمان است.
لحظاتی بعد، یک دکتر و یک پرستار که اتفاقاً در بین مسافران بودند به کمک زنی شتافتند که مارشال او را ساکت و فروتن توصیف کرد.
خدمه پرواز تلاش کردند روکش‌هایی جمع کنند و بچه را با آن بپوشانند و ازمسافران پرسیدند کسی وسیله‌ تیزی برای بریدن بند ناف دارد؟
یکی از مسافران زن، در کیف آرایش‌اش گشت و یک قیچی مخصوص آرایش داد تا برای بریدن بند ناف بچه از آن استفاده کنند.
اندکی بعد، خلبان اعلام کرد که زن نوزادی پسر به دنیا آورده است و در این لحظه مسافران که اکثراً ساکت بودند فریاد شادی سردادند.
مقصد پرواز ساعت ۶:۲۴ صبح فونیکس بود، اما پس از آن‌که یک خدمه پرواز به خلبان گفت که هواپیما باید تمیز شود، هواپیما به سوی لس‌آنجلس تغییر مسیر داد.
دکتر و پرستار در کنار مادر، خانواده‌اش و خدمه پرواز ماندند تا اینکه ساعت ۷:۳۰ صبح به لس‌آنجلس رسیدند.
مادر و فرزند و پدر راهی بیمارستان شدند و ۱۱۱ مسافر دیگر با هواپیمایی دیگر راهی فونیکس شدند.
(منبع: latimes)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ