این زن روازنه ۱۰۰ فنجان قهوه می‌نوشد

شاید فکر کند که به مقدار زیادی قهوه در روز نیاز دارید، اما احتمالاً نیازتان قابل مقایسه با هلین مارسوت نیست که روزانه بیش از ۱۰۰ فنجان قهوه می‌نوشد.

جک ویلیامز- شاید فکر کند که به مقدار زیادی قهوه در روز نیاز دارید، اما احتمالاً نیازتان قابل مقایسه با هلین مارسوت نیست که روزانه بیش از ۱۰۰ فنجان قهوه می‌نوشد.
هلین که آزمایش‌کننده طعم و مزه قهوه برای شرکت دانکن برند است، مسوول نظارت بر کیفیت نوشیدنی‌هایی است که شرکت می‌خرد یا می‌فروشد.
مدیر اطمینان کیفیت شرکت تخمین می‌زند که در طول یک هفته صدها نوع قهوه مختلف را که از سراسر جهان می‌رسد تست می‌کند.
او گفت: «من به عنوان متخصص اطمینان کیفیت می‌گویم که یک فنجان قهوه خوب، قهوه‌ای تمیز، یکنواخت، با اسیدیته، غلظت، شیرینی و خوشمزگی به میزان مناسب است. متغیرهای بسیار زیادی بر طعم قهوه تاثیر می‌گذارد.»
اگرچه هلین هر فنجان قهوه را تمام نمی‌کند، اما تاکید می‌کند که مقدار قهوه مصرفی‌اش تاثیری مثبت بر سلامتش دارد. هلین که در کانتون ماساچوست زندگی می‌کند از سال ۲۰۰۵ به این کار مشغول بوده و در ۹ سال گذشته ده‌ها هزار فنجان قهوه را تست کرده است. او علاوه بر ان کار، تست‌کننده‌های آزمایشگی دانکن را که در ایالات متحده و کشورهایی که این نوشیدنی در آن‌جا تولید می‌شود، سرپرستی می‌کند.
دانکن دوناتس سالانه بیش از ۱/۸ میلیارد فنجان قهوه داغ و سرد در سراسر جهان تولید می‌کند.
و در وب‌سایت این شرکت گفته شده که بعضی از تست‌کننده‌هایشان روزانه تا ۶۰۰ فنجان قهوه را تست می‌کنند.
هلین گفت: «من دوست دارم شما بتوانید هر قهوه‌ای را که با ذائقه و حال شما مطابقت دهید.»
(منبع: میرور)

مطلب مرتبط:
عجیب اما واقعی: باب اسفنجی در عکس رادیولوژی یک کودک+ویدیو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ