موبایل واقعاً باعث سرطان می‌شود

اتان ای. هاف- می‌گویند تنها دو چیز در این زندگی همیشگی هستند: مرگ و مالیات. اما حالا برگ برنده احتمالی در دست یک عامل ماندگار دیگر است، سرطان.

اتان ای. هاف- می‌گویند تنها دو چیز در این زندگی همیشگی هستند: مرگ و مالیات. اما حالا  برگ برنده احتمالی در دست یک عامل ماندگار دیگر است، سرطان.
یک تحقیق با جامعه آماری گسترده نشان داده است که قرار گرفتن مداوم در معرض تشعشات تلفن‌های همراه و برج‌های ارتباطی مربوط به آن‌ باعث سرطان می‌شود.
برخلاف آن‌چه در رسانه‌های خبری می‌شنوید، تلفن‌های همراه و آنتن‌هایی که به آن‌ها اجازه می‌دهد از طریق تشعشعات قدرتمند با هم ارتباط برقرار کنند، و همین‌طور فرکانس‌های رادیویی میکروموجی می‌توانند به بدن و سلول‌های ما نفوذ کنند. و قرار گرفتن در مقابل این تشعشعات به طور مداوم به گفته دانشمندان، یکی از اصلی‌ترین دلایل ابتلا به سرطان در عصر مدرن است.
تحقیقات گسترده درباره ارتباط تلفن‌های همراه و سرطان به این نتیجه رسیده که این تکتولوژی حاضر در همه جا باعث دو نوع تومور سرطانی می‌شود: گلیوما‌ها و نوروم آکوستیک. اطلاعات به دست آمده از سایت الکتریک‌سنس ارتباط بین تلفن همراه و سرطان را تایید می‌کند.
۱- مطالعه مستقلی که فرستنده بی‌سیم تی‌موبایل انجام داد به این نتیجه منجر شد که تشعشعات تلفن همراه مستقیماً باعث شکل‌گیری و تقویت سرطان می‌شود.
۲- در تحقیق مشهور مخابرات داخلی هم محققان دریافتند که استفاده از تلفن همراه ۳۰ دقیقه در روز به مدت ۱۰ سال، احتمال ابتلا به سرطان گلیوما را تا ۴۰ درصد افزایش می‌دهد. همچنین در این تحقیق مشخص شد که تومورها به احتمال زیاد در دو طرف سر رشد می‌کنند، جایی که معمولاً تلفن همراه نگه داشته می‌شود.
۳- نتیجه مروری بر ۲۳ تحقیق‌ اپیدمولوژیکی که از سوی هفت دانشمند انجام شد این بود که تلفن همراه باعث «اتحادی مضر» بین تلفن‌های همراه و سرطان می‌شود. 
(منبع: beforeitsnews)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ