هفت راه برای گرم‌ نگه داشتن بینی و جلوگیری از سرما‌خوردگی

از آنجایی که مشخص شده گرم‌نگه داشتن بینی، راهی مطمئن برای جلوگیری از سرماخوردگی‌های شایع است، ما بهترین ایده‌ها را برای گرم نگه‌داشتن بینی در زمستان فهرست کرده‌ایم.

گئورگی والتون – از آنجایی که مشخص شده گرم‌نگه داشتن بینی، راهی مطمئن برای جلوگیری از سرماخوردگی‌های شایع است، ما بهترین ایده‌ها را برای گرم نگه‌داشتن بینی در زمستان فهرست کرده‌ایم.

۱- گیسوبند: این وسیله‌ی محبوب زمستانی جوری صورت را می‌پوشاند که روسری به تنهایی نمی‌تواند.

۲- ماسک‌های اسکی: شاید حضور در پیست‌های اسکی با سرمای شدید زمستان هیچ جوری ربطی به گرم‌نگه داشتن بینی ندارد. اما یک ماسک اسکی بزرگ‌تر از اندازه، یکی از بهترین راه‌ها برای پنهان‌کردن بینی‌تان از سرمای زمستان است.

۳- مخروط بینی پلاستیکی: این وسیله اولین بار در دهه‌ی ۱۹۳۰ در کانادا استفاده شد، زنان آلامد با این وسیله می‌خواستند مانع از آن شوند که طوفان‌های برف آرایش‌شان را پخش نکند. این وسیله‌ی مخروطی شکل از بینی حساس شما در برابر بادهای تند محافظت می‌کند.

۴- گرم‌کننده‌ی کمدی بینی: یکی از پرفروش‌ترین وسایل گرم‌کننده در فروشگاه‌های آنلاین؛ پوشش کش‌بافتی به شکل دماغ حیوانات است این وسیله یکی از محبوب‌ترین گرم‌کننده‌های بینی خواهد بود.

۵- لباس سراسر پشمی: لباس‌های سراسر پشمی، یک گام ورای لباس‌های یکسره، از بالا تا پایین بیشتر صورت از جمله بینی را می‌پوشانند و فقط دو سوراخ‌ برای چشم‌ها دارند.

۶- در خانه بمانید: شاید بدیهی به نظر برسد، اما جلوگیری از مواجهه با سرما، بهترین روش برای جلوگیری از سرماخوردن بینی است.

۷- ورزش کنید: تمرین سبک و رژیم غذایی سالم به جریان خون کمک می‌کند و سیستم بازیابی خون در یک اندام با خون «گرم»، بینی را تر و تازه نگه مى‌دارد.

برای جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی چه باید کرد؟

(منبع: health)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ