چه مردانی بیشتر عکس سلفی منتشر می‌کنند؟

نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد، مردانی که عکس سلفی بیشتری در شبکه‌های اجتماعی شیر می‌کنند، ویژگی‌های ناپسند بیشتری دارند.

نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد، مردانی که عکس سلفی بیشتری در شبکه‌های اجتماعی شیر می‌کنند، ویژگی‌های ناپسند بیشتری دارند.

محققانی از دانشگاه ایالتی اوهایو تعداد عکس‌های سلفی ۸۰۰ نفر از مردان ۱۸ تا ۴۰ سال و خصایص‌شان را بررسی کردند. همچنین از شرکت‌کنندگان خواسته شد پرسشنامه‌هایی را که براساس ارزیابی‌شان از رفتارهای ضد اجتماعی‌شان (مثل نداشتن حس همدردی که بر جامعه‌‌ستیزی دلالت دارد) طرح شده بود، پاسخ بدهند.

مردانی که بیشتر عکس‌های سلفی منتشر کرده بودند، مجموع نمرات جامعه ستیزی‌شان بالاتر بود.

و نکته شگفت‌آور اینکه: مردانی که بیشترین زمان را صرف ویرایش عکس‌های سلفی‌شان قبل از انتشار کرده بودند، خودشیفته‌ترین‌ها بودند.

محققان تاکید کردند که خودشیفتگان همیشه دیوانه نیستند و اینکه عکس‌های آنلاین یک مرد می‌تواند شخصیت‌اش را نشان دهد به معنای این نیست که هر مجموعه عکس سلفی نشانگر یک نقص شخصیتی است. اما می‌توان براساس مجموعه رفتارهای یک نفر در شبکه‌های اجتماعی به یک درک نسبی از شخصیت او دست پیدا کرد و تحقیق درباره مردانی که بیشتر عکس سلفی خود را منتشر می‌کنند چنین نتایجی حاصل شده است.

(منبع: msn)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ