ستارگان مخالف جراحی پلاستیک (۱): جولیا رابرتز، کیت وینسلت

ستاره‌ها همیشه باید ستاره بمانند، تا جایی که می‌توانند. تا یک جایی با آرایش و پوشش‌های متنوع و از جایی دیگر با جراحی پلاستیک.

ستاره‌ها همیشه باید ستاره بمانند، تا جایی که می‌توانند. تا یک جایی با آرایش و پوشش‌های متنوع و از جایی دیگر با جراحی پلاستیک. جراحی اجزای صورت، کشیدن پوست و بوتاکس بخش ثابت زندگی سترگان سینمایی است. اما در بین آن‌ها کسانی هم هستند که نمی‌خواهند به این قاعده تن بدهند. چه کسانی؟
۱- جولیا رابرتز ۴۷ ساله، سه فرزند
جولیا رابرتز که حالا با شرکت  لوازم آرایشی‌ لندکام کار می‌کند، خب انتظار دارید که این بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار سزارین کرده باشد. اما رابرتز گفته که هیچ‌وقت نخواسته و نمی‌خواهد که خطر عمل جراحی پلاستیک را تجربه کند. به همین دلیل است که تمام زایمان‌هایش طبیعی بوده. رابرتز به مجله تایم گفت: «طبق معیارهای هالیوود، به دلیل اینکه صورتم را جراحی پلاستیک نکرده‌ام خطر بزرگی تهدیدم می‌کند، اما من به لندکام گفته‌ام که می‌خواهم مدلی پیر باشم، بنابراین آنها پیش از اینکه پنج سالگی را رد کنم پنج سالی حفظم کنند.»

۲- کیت وینسلت، سن ۳۹ سال، سه بچه
کمتر بازیگر زنی هست که بیش از کیت وینسلت ظاهرش مورد موشکافی رسانه‌ها قرار بگیرد. اما با وجود این فشار، وینسلت می‌گوید: «من هرگز تسلیم نخواهم شد. این برخلاف اخلاقیات من است،‌ شیوه‌ای که والدینم مرا بزرگ کردند؛ و من به زیبایی طبیعی‌ام فکر می‌کنم.»
انسان ها از دیرباز در پی برگرداندن شادابی و طراوت از دست رفته دوران جوانی و حتی زیبایی بیشتر بوده اند. امروزه روش های بسیاری برای جوان کردن پوست و برطرف کردن تغییر رنگ و افتادگی پوست صورت، رفع عیوب و… ابداع شده است. زیبایی یک فرد به دلایل مختلفی می تواند دستخوش تغییر شود ازجمله: افزایش سن و کاهش فعالیت کلاژن سازی در پوست، تصادف، جراحت، نقص مادرزادی و… بسیاری هم هستند که هیچ مشکلی ندارند و تنها دوست دارند سراغ جراحی های زیبایی بروند به دلایلی کاملا شخصی.


در تحقیقی که اخیراً آکادمی آمریکایی عمل جراحی پلاستیک و ترمیمی انجام داده اشاره شده که از هر سه پزشکی که در روز با عمل زیبایی سروکار دارند، اذعان می‌کنند که تعداد مراجعانی که به خاطر رسانه‌های اجتماعی خواهان تغییراتی در چهره‌شان هستند، رو به افزایش است. این تغییرات باعث شده که آمار جراحی رینوپلاستی (جراحی بینی) در فاصله‌ سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳، به میزان ۱۰ درصد افزایش داشته باشد. همچنین افراد بیشتری به جراحی پلک روی آورده‌اند تا چهره‌شان کمتر خواب‌آلود به نظر برسد. در این بین تقاضا برای عمل پیوند مو هم بالا رفته است.
(منبع: celebhealth)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ