۱۲ راه ساده برای اینکه جذاب‌تر به نظر برسید- قسمت دوم

در قسمت قبل شش راه برای جذاب‌تر شدن را به شما پیشنهاد کردیم. برای اینکه به طرز محسوسی جذاب‌تر به نظر برسید، به این توصیه‌ها عمل کنید.

در قسمت قبل شش راه برای جذاب‌تر شدن را به شما پیشنهاد کردیم. برای اینکه به طرز محسوسی جذاب‌تر به نظر برسید، به این توصیه‌ها عمل کنید.
۷- خوشبو باشید
آدم‌ها کسی را که بوی بدی بدهد دوست ندارند. هرچقدر هم که خودتان را جذاب کنید، اگر بوی بدی بدهید تمام تلاش‌تان دود می‌شود و به هوا می‌رود. هر روز دوش بگیرید و به طور منظم از دئودورانت استفاده کنید. دندان‌تان را خوب مسواک بزنید. شاید لازم باشد برای رفع بوی بد دهان دارو بخورید.
۸- رها باشید
آیا تمام وقت نگرانید که دیگران درباره‌تان چه فکر می‌کنند؟ اگر جواب‌تان بله است، باید مبارزه کنید تا این عادت بد را ترک کنید. اعتماد به نفس داشته باشید و خود را برای دیگران رها کنید. با آنها ارتباط برقرار کنید و راحت باشید. کسی حالت عصبانی را دوست ندارد. پس هنگام برخورد با دیگران مطمئن و رها باشید.
۹- بخندید و بخندانید
یک ضرب‌المثل هست که می‌گوید: «خنده دوای هر دردی است.»
وقتی می‌خندید، افراید که دوروبرتان هستند احساس راحتی می‌کنند و به احتمال زیاد از بودن با شما خوشحال خواهند بود. خنده می‌تواند شما را جذاب‌تر کند. این نکته بسیار مهم است، اگر بتوانید دیگران را بخندانید در واقع آنها را شاد ساخته‌اید. و با شما هم با چنین رفتاری برخورد خواهد شد.
۱۰- زبان بدن
زبان بدن‌تان مهم است. اگر در زبان بدن‌تان شلوغ به نظر برسید، مردم احتمالا از بودن با شما اجتناب می‌کنند. آنها فکر می‌کنند که نمی‌خواهید مزاحمت‌‌تان شوند. اما اگر راحت و آزاد باشید، دیگران در برخورد با شما احساس راحتی می‌کنند.


۱۰- سوال کنید
تلاش نکنید تمام وقت فقط درباره‌ی خودتان حرف بزنید. وقتی با کسی حرف می‌زنید سوال کنید، اما درباره‌ی چیزهای نامناسب نپرسید. وقتی سوال می‌کنید مردم فکر می‌کنند که شما علاقمندید درباره‌ی آنها بدانید و احساس مهم بودن می‌کنند.
۱۲- لباس‌های رنگ روشن بپوشید
لباس‌های رنگی بپوشید. حواستان باشد از پوشیدن لباس‌های نامناسب خودداری کنید. چیزی نپوشید که با رنگ پوست‌تان و جایی که می‌روید همخوانی ندارد معمولا رنگ‌های روشن نظر مردم را جلب می‌کند. همچنین باید مطمئن‌تر به نظر برسید.
(منبع: healthcare)

لینک: ۱۲ راه ساده برای اینکه جذاب‌تر به نظر برسید- قسمت اول

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ