جنیفر لوپز راز سلامت پوست‌اش را فاش کرد

جنیفر لوپز در یک برنامه‌ی تلویزیونی شایعات درباره‌ی استفاده از مرطوب‌کننده‌ی هزار دلاری برای درخشندگی پوستش را رد کرد.

جنیفر لوپز در یک برنامه‌ی تلویزیونی شایعات درباره‌ی استفاده از مرطوب‌کننده‌ی هزار دلاری برای درخشندگی پوستش را رد کرد. او گفت ۱۰ سال است لوازم بهداشتی‌اش را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهیه می‌کند.
او از کرم دی رُز دکتر هاشکا استفاده می‌کند که طبق چیزی که روی خود این محصول درج شده، کرم رز دی ۱۰۰ درصد طبیعی است. این کرم؛ ترکیبی از موم گلبرگ گل رُز، روغن آووکادو، عصاره‌های گل خطمی و مخمر سنت‌جان و سی نوع گل رز است.
جنیفر لوپز تنها کسی نیست که از قدرت گل رز در زیبایی خبر دارد. به نوشته‌ی روزنامه‌ی تایمز رز در طول نسل‌های متمادی به ویژه یونان باستان و تمدن روم، به عنوان  یک عنصر برای حفظ زیبایی استفاده می‌‌شده است.
گل رز از قدیم در موارد زیر استفاده شده است:
– تونر پوست
– نرم‌کننده پوست
– ضد آفتاب
– ضد‌آکنه
– تثبیت خلق و خو
– تقویت‌کننده پوست سر
– درمان خانگی گلودرد
– درمان خانگی اسهال
ویتامین‌ها و روغن‌های موجود در گل سرخ این گل را به ترکیبی کامل برای محصولات مراقبت از پوست تبدیل کرده است. کسانی که دوست دارند شخصا از گل سرخ به عنوان درمان استفاده کنند، می‌توانند یک ماسک تسکین‌بخش برای صورت از گل رُز بسازند.


خواص درمانی گل سرخ
کاربرد عصاره و اسانس گل سرخ بر افزایش گرم‌مزاجی زنان و درمان ناتوانی جنسی در مردان ازجمله نکاتی است که علاوه بر متون طب سنتی ایران در بسیاری از متون طب سنتی هند نیز مطرح شده است. در این متون علاوه بر مصرف خوراکی گل‌سرخ به تاثیر عصاره و اسانس به دست آمده از این گل اشاره شده، حتی از حمام کردن با آبی که عصاره گل سرخ در آن وجود دارد نیز به‌عنوان یکی از شیوه‌های درمان سردمزاجی در مردان و زنان یاد شده است. دکتر سعید صانعی دراین باره می‌گوید: عصاره گل‌سرخ برای مردان بیشتر موثر است. استفاده از قطره گل سرخ و مصرف آن به همراه آب یا وعده‌های غذایی یا اضافه کردن گلبرگ‌های خشک شده این گیاه و افزودن آن به برنامه غذایی روزانه علاوه بر آنکه می‌تواند به درمان سردمزاجی در مردان کمک کند به برخی از اختلال‌های زناشویی در مردان نیز کمک کند. امروزه قطره‌های گل‌سرخ به صورت صنعتی در داروخانه‌ها وجود دارد اما توصیه ما این است که مردم مصرف آن را با مشاوره متخصص طب سنتی در برنامه غذایی خود بگنجانند.
(منبع: celebhealth)

سه راز جوان ماندن پوست

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
مهناز

مهناز

1395-01-02 - 05:12 پاسخ

اگه اینطوری بود الان همه دختر ۱۴ساله شده بودن .....والا

مریم رجبلو

مریم رجبلو

1394-11-27 - 09:29 پاسخ

جنیفر لوپز به خاطر مصرف مواد و کرمهای گریم پوست بسیار پیر و پر از کک و مک داره بدون گریم وارایش افتضاحه

فاطی

فاطی

1394-08-27 - 08:28 پاسخ

این خانم مفت و مجانی تبلیغ یه محصول رو نمیکنه، تا چندین میلیون دلار پول نگیره بیخود تبلیغ نمیکنه. من که هنوز اسم این محصول رو هم نشنیده بودم. نه با جنیفر نه بدون جنیفر

1394-08-05 - 10:16 پاسخ

شرو ور فقط داره تبلیغ میکنه خخ