لبخندهای میلیون دلاری- جورج کلونی

در این جهان اگر پول زیادی داشته باشید می‌توانید چهره‌تان را زیبا کنید.

در این جهان اگر پول زیادی داشته باشید می‌توانید چهره‌تان را زیبا کنید. ستاره‌های زیادی سرمایه‌‌شان را خرج راه‌های مختلف برای بهتر‌کردن ظاهرشان می‌کنند، از جراحی پلاستیک گرفته تا کاشت مو. هرچند یکی از محبوب‌ترین عمل‌ها عمل جراحی زیبایی دندان است و در اینجا ستارگانی را می‌بینید که به خاطر جراحی زیبایی دندان، بی‌نقص به نظر می‌رسند. اما برای شما عکس‌های قبل و بعد از عمل جراحی را می‌گذاریم تا خودتان قضاوت کنید:
‌جورج کلونی
آقای کلونی بی‌شک یکی از زیباترین مردان روی زمین است. حتما حیرت خواهید کرد اگر بدانید او دندان‌های بسیار زشتی داشت. دلیلش نوشیدن بیش از حد سودا، یا مسواک نزدن نیست، بلکه زشتی دندان‌های کلونی به خاطر ساییدن دندان‌هایش روی هم بود! ظاهرا وقتی جورج کلونی مضطرب می‌شود با خشم دندان‌هایش را روی هم می‌ساید، که دردناک هم هست! به همین دلیل او باید اقدام به جراحی زیبایی دندان بکند، صرفا برای اینکه روکش‌های جدیدی روی دندان‌هایش کشیده شود، به دندان‌های سفید و زیبای الانش نگاه نکنید که معرکه‌ شده. آیا دلیلش این است که پس از ازدواج با همسر زیبایش دیگر مضطرب نمی‌شود؟
خدا کند ازدواجش به طلاق منجر نشود چون آن وقت شاید دیگر دندانی برایش باقی نماند!


زیبا کردن دندان‌ها
اگر مشکلی در ظاهر دندان های شما وجود دارد و می خواهید لبخند زیبایی داشته باشید، باید به یک دندانپزشک ماهر مراجعه کنید تا با توجه به مشکل دندان شما، روش خاصی را برای برطرف کردن آن در نظر بگیرد. در اینجا به چند نمونه از روش‌های زیبایی دندان‌ها اشاره می‌کنیم
باندینگ (پیوند) دندان
در این روش از یک صمغ همرنگ دندان استفاده می شود و با نور خاصی، این صمغ سفت می شود و در نهایت به دندان می چسبد. ‌این روش می‌تواند دندان‌های شکسته و تغییر شکل دندان را ترمیم کند.
در این روش، دندان ها با آمالگام (ماده پرکننده دندان) نقره ای نیز می‌توانند پر شوند.
روکش کردن دندان (ونیر)
ونیرها (veneer)، نازک و همرنگ دندان هستند که سطح جلویی دندان‌ها را می‌پوشاند.
روکش ها می توانند باعث تغییر رنگ و یا تغییر شکل دندان ها شوند، اما این فرایند قابل برگشت نیست و نمی توان آنها را برداشت.
ونیرهای با جنس چینی بهتر از ونیرهای با جنس صمغی هستند و در برابر بروز لکه ها مقاوم هستند و بازتاب نور در ونیرهای چینی شبیه بازتاب نور در دندان های طبیعی است.
ونیرهای صمغی نازک‌تر هستند و قبل از قرار دادن بر روی دندان، باید مقدار کمی از دندان را برداشت.
تاج گذاشتن روی دندان
تاج به عنوان کلاه دندان است. هنگامی که دندان ضعیف و یا به مقدار زیاد تخریب شود، برای بهبود شکل، اندازه و ظاهر دندان از تاج استفاده می‌کنند.
بیشتر تاج‌ها، ۵ تا ۱۵ سال باقی می‌مانند.
جنس تاج ها از فلز، چینی متصل به فلز، صمغ و یا سرامیک است.
قبل از قرار دادن تاج، دندان را کمی تراش می‌دهند و سپس تاج بر روی دندان چسبیده می‌شود و کاملا دندان را می‌پوشاند.

میناکاری دندان
میناکاری، یک روش سریع و بدون درد است.
این روش برای تصحیح عیوب کوچک مانند دندان‌های ناهموار و یا دندان‌های روی هم گرفته، استفاده می‌شود. نتیجه فورا به دست می‌آید و نیازی به بیهوشی نیست. اغلب به همراه مینا کاری، سفید کردن، روکش کردن (ونیر) و باندینگ نیز انجام می‌شود.
(منبع: Tomorrowcel)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ