درمان خانگی اضافه وزن با آب

درمان خانگی، الو دکتر- دکتر مایکل مورای معتقد است برای هر دردی، درمانی هست که می‌توانید در خانه تهیه‌اش کنید. اما اضافه وزن؟ باورتان می‌شود که حتا با آب هم می‌توانید وزن کم کنید؟

درمان خانگی، الو دکتر- دکتر مایکل مورای معتقد است برای هر دردی، درمانی هست که می‌توانید در خانه تهیه‌اش کنید و البته این درمان‌ها در شرایطی که بیماری به مرحله حادش نرسیده باشد. اما اضافه وزن؟ باورتان می‌شود که حتا با آب هم می‌توانید وزن کم کنید؟ 

کتاب دایره‌المعارف درمان خانگی در سال ۲۰۱۲ منتشر شد
اضافه وزن ممکن است تنها به خاطر چربی بیش از حد موجود در بدن‌تان باشد و دلیل عمده این مشکل خوردن غذای زیاد و روند رژیم غذایی نامتعادل است. اگر مقدار کالری که مصرف می‌کنید بیش از چیزی باشد که می‌سوزانید، کالری‌های اضافه به صورت چربی انباشته می‌شوند. داشتن چربی خوب است، اما چربی بیش از اندازه می‌تواند باعث اضافه وزن شود. اگر با این مشکل رو به رو هستید این مطلب را بخوانید و بهترین درمان‌های خانگی برای مبارزه با اضافه وزن را یاد بگیرید و همین امروز مشکل‌تان را حل کنید.

به مقدار کافی آب بنوشید
دکتر مورای، نویسنده کتاب «دایرة‌المعارف درمان خانگی» می‌گوید مصرف روزانه ۸ تا ۱۰ لیوان آب یکی از سریع‌ترین درمان‌ها برای کاهش وزن است و بسیاری آن را پیشنهاد می‌کنند. این کار به ما کمک می‌کند وزن‌مان را کم کنیم و کالری‌های بدنمان را بسوزانیم.

در هر وعده غذایی کمتر بخورید
همیشه توصیه می‌شود که مقدار کمتری غذا بخورید. بهتر است که به تعداد وعده‌هایتان اضافه کنید،تا اینکه در یک وعده بیش از اندازه غذا بخورید. وعده‌ها را در فواصل زمانی منظم میل کنید، سعی کنید میوه و سبزیجات را به مقدار کافی مصرف کنید. از مصرف مواد غذایی فرآوری شده پرهیز کنید.
غذای خام همیشه بهترین راه برای غلبه بر چاقی است، این یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید برای نگه داشتن وزن در نرمال‌ترین حالت انجام داد. هرگز در خوردن هیچ نوع غذایی افراط نکنید.

درمان خانگی: با این معجون، موی‌تان با سرعت فراری رشد می‌کند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ