درمان خانگی سردرد با شیر گرم و پودر دارچین

دکتر مایکل مورای می‌گوید داروهای زیادی برای درمان سردرد وجود دارد اما چیزی که اکثر آدم‌ها نمی‌دانند این است که سردرد به راحتی و به کمک بعضی درمان‌های خانگی قابل درمان است.

سردرد، یک بیماری بسیار شایع است. انسان‌ها در همه‌ی سنین و در هر گام از زندگی‌شان بارها و بارها از سردرد رنج می‌برند. دکتر مایکل مورای می‌گوید داروهای زیادی برای درمان سردرد وجود دارد که مستلزم هزینه‌ی زیاد برای رسیدن به داروی موثر است. چیزی که اکثر آدم‌ها نمی‌دانند این است که سردرد به راحتی و به کمک بعضی درمان‌های خانگی قابل درمان است.

درمان سردرد با خمیر میخک و بلورهای نمک
این یکی از درمان‌های خانگی موثر برای سردرد است. تنها کاری که شما باید بکنید این است که پودر میخک و بلورهای نمک را مخلوط کنید و با شیر قاطی کنید و از خمیر به دست آمده استفاده کنید. بلورهای نمک موجود در مخلوط، خواص جذب‌کنندگی دارند و در نتیجه‌ی همه‌ی سیالات موجود در سر را جذب می‌کنند و از شدت سردرد می‌کاهند.


درمان با لیمو و آب گرم
دکتر مورای توصیه می‌کند مقداری آب گرم را در یک شیشه بریزید به آن لیمو اضافه کنید. این مخلوط را بنوشید و ببینید که چطور از شدت سردردتان کاسته می‌شود. این داروی خانگی به این دلیل برای سردرد مفید است، چون علت بعضی از سردردها، وجود گاز در معده است. این محلول به شما کمک می‌کند از شر گاز معده و همین طور سردرد خلاص شوید.

ماساژ با روغن اکالیپتوس
یکی دیگر از روش‌های خوب برای خلاص‌شدن از سردرد، ماساژدادن سرتان با روغن اوکالیپتوس است. روغن اوکالیپتوس تسکین‌دهنده‌ی درد است.

درمان سردرد با شیر گرم
شیر، به ویژه شیر گاو را گرم کنید و سپس مصرف کنید می‌تواند به شما برای درمان سردرد کمک کند. اگر دچار سردرد می‌شوید می‌توانید مقداری روغن حیوانی به رژیم روزانه‌تان اضافه کنید.


پودر دارچین
به گفته دکتر مورای یکی از بهترین درمان‌های خانگی که می‌توانید از آن برای درمان سردرد بهره بگیرید این است که دارچین را آسیاب کرده و با اضافه کردن آب به پودر دارچین یک خمیر درست کنید از این خمیر روی پیشانی‌تان بمالید، بلافاصله سردردتان تسکین می‌یابد.

درمان خانگی اضافه وزن با آب
با این معجون، موی‌تان با سرعت فراری رشد می‌کند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ