سه راه کاهش چربی‌های صورت: خداحافظ غبغب!

maryam01
زمانی که بدنتان آب از دست می‌دهد، در واقع آمادگی بیشتری پیدا می‌کند تا هر آبی که در داخلش جریان دارد حفظ کند.

۱- با حفظ آب در بدن بجنگید
متخصص کاهش وزن خانم سوء دکوتیس معتقد است‌ مصرف الکل، قند و نمک زیاد باعث چاق‌تر شدن صورت می‌شود. تمام این‌ها می‌توانند بر روی بافت‌های بدنتان تأثیر بگذارند- بافت‌هایی که در صورتتان وجود دارد- تا آب را در خود نگه دارند. مصرف موادی را که به ورم کردن صورت منجر می‌شود کاهش دهید، و مصرف آب را بالا ببرید. زمانی که بدنتان آب از دست می‌دهد، در واقع آمادگی بیشتری پیدا می‌کند تا هر آبی که در داخلش جریان دارد حفظ کند.
۲- با هر تعصب غذایی برخورد کنید
افرادی که به غذا حساسیت دارند یا با حساسیت‌هایی مثل‌ گلوتن و سندروم روده تحریک‌پذیر‌ دست و پنجه نرم می‌کنند اغلب از چاق شدن صورت خود شکایت می‌کنند. نفخ، یکی از علائم شایعی است که زمانی رخ می‌دهد که چیزی با جریان هضم و گوارش بدنتان نسازد. با توجه یافته‌های مؤسسه بین‌المللی ناهنجاری‌های عملکردی، هنوز چندان مشخص نیست که چرا سندروم روده تحریک‌پذیر‌ (که تقریباً بیش ۱۵ درصد مردم ایالات متحده از آن رنج می‌برند) باعث نفخ می‌شود، اما گاز موجود در معده با آن کاری انجام نمی‌دهد.
۳- هورمون‌های شما پرجوش و خروشند
اگر صورت شما در طی «بازه‌ی زمانی خاصی در ماه» ورم کرد، با دکتر زنان خود درباره ثبات هورمون‌هایتان صحبت کنید. درست پیش از آنکه این دوره در شما آغاز شود، بدن شما با فرو رفتن یک چیز تیز در درون هورمون پروژسترون شما روبرو می‌شود، که به نوعی مسئول علائم سندروم پیش از قاعدگی‌ مانند ورم‌کردن صورت می‌شود. اگر از نورهای گرم نیز رنج می‌برید و پریود‌هایتان نامنظم است، احتمالا در حال ورود به دوره‌ی پیشایائسگی هستید، که در نهایت به یائسگی منجر ‌می‌شود و می‌تواند سال‌ها به طول بینجامد. فکر می‌کنید این مشکل مال یک زن مسنّ است؟ دوباره فکر کنید. در برخی از زنان این مسئله از اواسط دهه‌‌ی چهارم زندگی آغاز می‌شود.
(منبع: healthcare)

ستار‌ه‌های سینما چگونه زیبا می‌شوند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ