ستارگان مخالف جراحی پلاستیک (۲): مریل استریپ و جودی فاستر

mojtaba
جراحی اجزای صورت، کشیدن پوست و بوتاکس بخش ثابت زندگی ستارگان سینمایی است. اما در بین آن‌ها کسانی هم هستند که نمی‌خواهند به این قاعده تن بدهند.

جراحی اجزای صورت، کشیدن پوست و بوتاکس بخش ثابت زندگی ستارگان سینمایی است. اما در بین آن‌ها کسانی هم هستند که نمی‌خواهند به این قاعده تن بدهند.

مریل استریپ: ۶۵ ساله چهار بچه
تصورش سخت است که بازیگری همچون مریل استریپ که همه او را به خاطر فرورفتن در نقش‌هایش می‌شناسند، تغییر چهره بدهد. او در یک مصاحبه گفت: «هر کس حق دارد کاری را که دوست دارد انجام دهد. من اندوهی را که همراه پیری است، مخصوصا برای یک زن، می‌فهمم، اما فکر می‌کنم آدم‌هایی که چهره‌شان را فریز می‌کنند خنده‌دار به نظر می‌رسند.» حق دارد!

جودی فاستر: سن ۵۲ سال دو فرزند
جودی فاستر کارش را به عنوان یک بازیگر از بچگی آغاز کرد، و به عنوان محبوب‌ترین بازیگر نزد کارگردانها باقی مانده است؛ بنابراین شاید فکر کنید او فشاری را تحمل می‌کند که از او می‌خواهد همچنان جوان بماند. اما در مورد فاستر موضوع کاملا فرق می‌کند، او در این مورد به مجله پیپل گفت: «این مساله‌ی من نیست. من هیچ جبهه‌گیری در مقابل دیگرانی که این کار را می‌کنند ندارم. هر کاری که دلشان می‌خواهند انجام دهند. اما برای من یک مساله‌ی خویشتن‌شناسی است، من دوست دارم مردم بگویند «اون دختره چه دماغ بدی داره.» به جای اینکه بگویند «چه دماغ عملی بدی داره.»
یکی از شایع‌ترین اعمال جراحی انجام شده در ستاره‌های سینمایی، عمل راینو یا عمل جراحی پلاستیک بینی است. با دقت در چهره ستارگان سینمایی در پرده‌های سینما و برخی مجله‌ها می‌توان دریافت که برخی از آنها روی صورت خود اقداماتی جهت زیباسازی چهره و جوان‌ترشدن صورت انجام داده‌اند. یکی از شایع‌ترین اعمال جراحی انجام شده در ستاره‌های سینمایی، عمل راینو یا عمل جراحی پلاستیک بینی است. اعمال جراحی رایج دیگر عبارتند از: کاشت پروتز گونه (گونه‌گذاری)، جراحی فک، عمل چانه، ماموپلاستی (جراحی پلاستیک سینه شامل کوچک یا بزرگ کردن سینه)، لیپوساکشن (برای اصلاح چاقی موضعی در برخی قسمت‌های بدن، مخصوصا شکم، بازو و ران.)
گاهی این ستار‌ه‌ها اعمالی انجام می‌دهند که در ایفای نقش‌هایشان دچار محدودیت می‌شوند؛ به‌عنوان نمونه، گاهی فردی جراحی پلاستیک لب انجام می‌دهد و مثلا لبش را درشت‌تر می‌کند ولی چون این تغییر دایمی است، بعضی نقش‌ها را به دلیل غیرطبیعی شدن چهره نمی‌تواند بازی کند.
معمولا این جراحی‌ها را جراحان پلاستیک مجرب انجام می‌دهند اما برخی اقدامات دیگر نیز وجود دارند که برای جوان‌سازی پوست صورت و نیز فرم‌دهی هیکل، نیازمند متخصصان پوست و مو هستند؛ از جمله تزریق بوتاکس، تزریق ژل یا چربی (برای گونه یا لب)، مزوتراپی، میکرودرم ابریشن و رادیوفرکوئنسی (جهت لاغر کردن نواحی بناگوش و شکم و پهلو و ران.)
تزریق بوتاکس در سوپراستارها معمولا دشوار است زیرا آنها هم می‌خواهند چین و چروک‌های صورتشان برطرف شود و هم می‌خواهند بتوانند احساسات خود را تمام و کمال ابراز کنند و در ایفای نقش‌ها به مشکلی برنخورند. تزریق ژل و چربی نیز برای این افراد باید بسیار با احتیاط و توسط متخصصان مجرب انجام شود زیرا کوچک‌ترین عدم‌قرینگی یا تزریق بیش از حد می‌تواند منجر به رد صلاحیت ایشان برای گرفتن برخی نقش‌ها شود. امروزه روشی بسیار جدید که مورد توجه قرار گرفته و تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را نیز دارد، لیزر لیپولیز است که با آن می‌توان سلولیت و چربی‌های اضافه شکم، ران و پهلوها را تحت درمان قرار داد. این عمل، مزیت‌های متعددی بر لیپوساکشن معمولی دارد و از آن می‌توان روی صورت (برای رفع غبغب و نیز افتادگی صورت) و حتی به نوعی برای لیفتینگ صورت، بدون عمل جراحی، استفاده کرد.
(منبع: celebhealth)

این جراحی های زیبایی شما را جوان‌تر می‌کنند، اما نه جذاب‌تر!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ