معرفی ۳ اپلیکیشن موبایل برای تناسب اندام

مهرناز زاوه
سرتان شلوغ‌تر از این حرف‌هاست که برای ورزش کردن فرصت داشته باشید؟ این اپلیکیشن‌ها تنها در عرض چند دقیقه اندام‌تان را متناسب نگه می‌دارند.

با به کاربردن این اپلیکیشن‌ها اجازه ندهید که برنامه‌ی شلوغ و فشرده‌ی زندگی جلوی تناسب اندام‌تان را بگیرد. این برنامه‌ها با کمی راهنمایی، می‌توانند برای شما نقش یک مربی و انگیزه‌دهنده را داشته باشند که هرجا و هر زمانی می‌توانید از آنها استفاده کنید. تنها به هفت تا هشت دقیقه وقت و کمی فضا برای تمرین نیاز دارید. پس بهانه‌ها را کنار بگذارید، گوشی تلفن‌تان را بردارید و بگذارید ضربان قلبتان کمی بالا برود.

۷دقیقه تمرین (7minute workout)
رایگان
سیستم عامل: آی اواس – اندروید – ویندوز فون
«۷ دقیقه تمرین» احتمالا معروف‌ترین برنامه‌ی تمرین سریع است. تنها در عرض هفت دقیقه، تا جایی که می‌توانید شنا، درازنشست و پروانه می‌زنید. به نظر آسان می‌آید؟ خب هدف این است که هرچه تندتر و بیشتر این کارها را انجام دهید. از آنجایی که قرار است فقط برای چند دقیقه تمرین کنید، پس لازم است در این هفت دقیقه به خودتان فشار بیشتری بیاورید.
این برنامه روال از پیش تعیین شده‌ای دارد که از طریق ورزش‌های سبک و بدون هیچ وسیله‌ای، عمل می‌کند. شما ۳۰ ثانیه فرصت دارید که بتوانید یک حرکت مشخص را هرچقدر که می‌توانید تکرار کنید در بین تمرینات تنها ۱۰ ثانیه استراحت دارید. کل تمرینات را ۲ ست انجام می‌دهید که تقریبا فقط هفت دقیقه زمان می‌برد.
همچنین اپلیکیشن نشانه‌های صوتی دارد که به شما می‌گوید چه موقع شروع کنید و کی تمام کنید، به اضافه‌ی نموداری برای هر تمرین که به شما کمک می‌کند بهتر یاد بگیرید.

باشگاه تمرینی نایک (Nike Training Club)
رایگان 
سیستم عامل: آی او اس و اندروید
به کمی تمرین و راهنمایی بیشتر برای تمرین سریع نیاز دارید؟ به این اپلیکیشن نگاهی بیندازید، که نه تنها زیبا طراحی شده، بلکه شامل ویژگی‌های بسیاری است.
این اپلیکیشن شامل بیش از ۱۰۰ تمرین متفاوت است که هر جایی می‌توانید آنها را انجام دهید.
به علاوه شامل ویدیوهایی است که به شما کمک می‌کند حرکات را درست انجام دهید.
فقط کافی است شروع کنید، آن وقت خود برنامه از روی تایمر به شما می‌گوید که کی حرکت بعدی را انجام دهید. شما می‌توانید برنامه‌ی خاص خودتان را با توجه به نیازهای بدن‌تان داشته باشید و هر روز حرکات متفاوتی را تمرین کنید. در ضمن می‌توانید دویدن را هم به آن اضافه کنید.
این برنامه شامل یک شبکه‌ی اجتماعی برای ارتباط با دوستان و ایجاد انگیزه برای تشویق آنها به انجام تمرینات ورزشی است.

  

یوگای فیت استار (Fit star yoga)
رایگان 
سیستم عامل: آی او اس
اگر یوگا ورزش مورد علاقه‌ی شماست، این اپلیکیشن می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این برنامه در سال ۲۰۱۴به بازار آمده و با کلاس‌های خصوصی یوگا و ویدیوهای بسیار با کیفیت شما را راهنمایی می‌کند. فیت استار با یک جلسه‌ی مقدماتی یوگا شروع می‌شود و براساس فیدبک شما، برنامه‌ی شخصی خودتان را می‌سازد و همراه با یک مربی‌ و راهنمایی‌های صوتی به شما کمک می‌کند. 
شما می‌توانید جلسه‌ی کوتاه یا طولانی یوگا را از این برنامه انتخاب کنید که مضمون آنها تعادل، آرامش، قدرت و چیزهای دیگر است. پس قادرید هرجایی آنها را انجام دهید. هرچقدر بیشتر تمرین کنید، قفل جلسات بیشتری برای‌تان باز می‌شود.
(منبع: msn)

مطلب مرتبط: 
ترفندهای ذهنی برای بهبود تمرینات ورزشی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ