۱۰ راهکار ساده و موثر برای‌ آب کردن شکم‌

mojtaba
الودکتر- اگر تا به حال کلی روش پردردسر برای آب کردن شکم‌تان به شما پیشنهاد شده که عملی نیست یا حوصله انجامش را ندارید، با استفاده از این راهکار بسیار ساده به هدف‌تان یعنی آب کردن شکم خواهید رسید.

الودکتر- اگر تا به حال کلی روش پردردسر برای آب کردن شکم‌تان به شما پیشنهاد شده که عملی نیست یا حوصله انجامش را ندارید، با استفاده از این راهکار بسیار ساده به هدف‌تان یعنی آب کردن شکم خواهید رسید.
تمام خم شدن‌ها، بلند کردن اجسام و چرخیدن‌هایی که حین مراقبت از باغچه انجام می‌دهید باعث خوش فرم شدن شکم‌تان شده و باعث سوزاندن ۳۵۰ کالری در هر ساعت می‌شود.
چقدر خوب بود اگه می‌توانستید غیب شدن شکم‌تان را مشاهده کنید؟! در این مقاله ۱۰ راه ساده برای اینکه هر روز شکم خود را کوچک‎تر کنید، ارائه شده است.
این نکات موارد کوچکی است که با اندکی تغییر در زندگی روزانه به دست می‌آید و همچنین حرکات مخصوص آب کردن شکم که می‌توانید در خانه انجام دهید را در بر می‌گیرد. این ۱۰ پیشنهاد را رعایت کنید تا شاهد غیب شدن شکم‌تان باشید.

۱‌- یک کاسه تمشک بخورید
این میوه که سرشار از فیبر است، به جنگ یبوست (‌که ممکن است شکم شما را مانند یک بادکنک بزرگ کند‌) خواهد رفت.

۲- تا می‌توانید آب بنوشید
آب شکم شما را پر کرده، کالری نداشته و فعالیت درونی بدن شما را به بالاترین حد ممکن می‌رساند.

۳- بی‌خیال الکل شوید
درست است که در الکل چربی وجود ندارد، اما این نوشیدنی سرشار از کالری است. این مایع همچنین میزان کورتیزول بدن را بالا می‌برد که باعث می‌شود شکم شما بیشتر به ذخیره چربی بپردازد.

۴-صاف بنشینید
خم شدن به سمت جلو هنگام نشستن باعث بزرگ به نظر آمدن شکم شما می‌شود. برای کوچک به نظر آمدن شکم‌تان و تقویت عضلاتی که شکم شما را نگه می‌دارند صاف بنشینید، شانه‎هایتان را عقب داده، چانه خود را بالا بگیرید و کمرتان را کاملا به صندلی تکیه دهید.

۵- باغچه‌ای بکارید
تمام خم شدن‌ها، بلند کردن اجسام و چرخیدن‌هایی که حین مراقبت از باغچه انجام می‌دهید باعث خوش فرم شدن شکم‌تان شده و باعث سوزاندن ۳۵۰ کالری در هر ساعت می‌شود.

۶- کناره‌های شکمتان را به حرکت در بیاورید
استفاده از حلقه‌های مخصوص شکم باعث سوزش کالری به همان شدت باغچه‌داری می‌شود، اما کثیف کاری باغچه‌داری را به همراه ندارد.

۷- روی چمن راه بروید
اگر گلف بازی می‌کنید، از ماشین برای حرکت بین هدف‌ها استفاده نکنید. پیاده‎ روی روی چمن‌ها و ضربه‌های گلف باعث سفت شدن شکم ‎تان می‌شود.

۸– پایتان را بالا بگیرید
درازنشست در حالی که پایتان روی زمین نیست باعث تقویت عضلات بالایی شکمتان می‌شود. به عقب دراز بکشید و پاهایتان را روی تخت‌خواب یا یک صندلی بگذارید. به آرامی به سمت بالا خم شوید، سرتان را بالا بگیرید، شانه‌ها و کمرتان را به آرامی از روی زمین بلند کنید و دوباره به حالت اول برگردید. هفته‎ای دو سه مرتبه این حرکت را انجام داده و در هر نوبت آن را ۱۰ تا ۱۲ بار تکرار کنید.

۹‌- درازنشست را به نحو متفاوتی انجام دهید
برای اینکه از سمت دیگری شکم‌تان را سفت کنید، روی زمین دراز کشیده دست‌هایتان را به اطراف باز کنید، کف پایتان را از روی زمین برداشته، و زانوهایتان را با زاویه ۹۰ درجه خم کنید. شکمتان را جمع کرده و کناره شکم ۵ تا ۱۰ سانتی متر از زمین بلند کنید، اندکی نگاه داشته و سپس به حالت اول بازگردید. این حرکت را دو تا سه بار در هفته انجام داده و هر بار ۱۰ تا ۱۲ بار تکرار کنید.

۱۰‌- درازنشست ضربدری انجام دهید
برای تقویت عضلاتی که خط کمر شما را دربرگرفته‌اند، به پشت دراز کشیده، زانوها را خم کرده و کف پایتان را روی زمین صاف نگه دارید. مچ پای راست خود را روی زانوی چپتان قرار داده، دست‌هایتان را پشت سرتان قرار دهید، در حالی که آرنج‎تان به بیرون خم شده است. سر و کمر‎تان را به آرامی بلند کرده و شانه چپتان را به سمت زانوی راست‌تان متمایل کنید چند لحظه در آن حالت باقی مانده و سپس به حالت اول بازگردید. ۱۰ تا ۱۲بار این کار را تکرار کرده و سپس با سمت دیگر بدنتان همین کار را تکرار کنید. این حرکت را دو تا 3 بار در هفته انجام دهید.  
(منبع: ‌عصر ایران)

مطالب مرتبط:
تعجب نکنید، این ۷ غذای چرب شکم‌تان را آب می‌کنند
آیا واقعا چاق هستید+تست چاقی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ