۶ روش ساده برای آب کردن چربی‌های شکم پس از زایمان

maryam01
در حالی که هر زنی پس از زایمان در تلاش برای آب کردن چربی‌های شکمش است، برای اکثر آنها این کار سخت‌ترین چالش محسوب می‌شود.

در حالی که هر زنی پس از زایمان در تلاش برای آب کردن چربی‌های شکمش است، برای اکثر آنها این کار سخت‌ترین چالش محسوب می‌شود. اما راه‌های ساده‌ای هم برای آب کردن چربی های شکم وجود دارد.
۱- میوه‌های تازه بخورید
سعی کنید اغلب مواقع میوه بخورید. افرادی که میوه می‌خورند به میزان قابل توجهی گلوکز خونشان کم می‌شود. میزان زیاد گلوکز در جریان خون به مرور تبدیل به چربی می‌شود. بنابراین خوردن غذاهایی که می‌تواند میزان گلوکز خونتان را کنترل کند در راستای آب کردن چربی‌های شکم لازم است.

۲– غذاهای پخته‌ی تازه مصرف کنید
اگر تازه مادر شده‌اید و در تلاش برای کم کردن وزن هستید، سعی کنید وقت بیشتری در آشپزخانه سپری کنید. چرا که پخت و پز در خانه کمک‌تان می‌کند تا غذای سالم و تازه بخورید و به دنبال آن این مسئله باعث می‌شود کالری کم‌تری مصرف کنید.
۳-از سبزیجات فصلی استفاده کنید
میوه‌ها و سبزیجات فصلی نه تنها برای بدنتان خوب است، بلکه باعث تغییر رژیم‌تان هم می‌شود. همیشه در رژیم‌تان تعادل ایجاد کنید. برای این کار تلاش کنید که هر روز یک غذای یکسان نداشته  باشید.
۴-غذایتان را بجوید
خوب جویدن غذا باعث می‌شود که مصرف کالری‌تان را محدود کنید و این کار به فرآیند هضم غذا نیز کمک می‌کند.

۵-کمی ورزش کنید
هرچقدر برنامه رژیم غذایی‌تان را به درستی و منظم انجام دهید، نمی‌تواند جایگزین ورزش کردن شود. انتظار نداشته باشید که تمام آن چربی ها به یکباره در چند روز آب شود. این فرآیندی بسیار خسته کننده است پس صبور باشید.
۶-یوگا
یوگا ضامن سلامتی روحی و جسمی شماست. هم‌چنین یوگا دشمن افسردگی بعد از زایمان است و در نتیجه باعث می‌شود بهتر غذا بخورید و برای ورزش کردن و کم کردن وزن انگیزه‌تان را زیاد می‌کند.
(منبع: healthcare)

مطالب مرتبط:
بعد از زایمان چگونه لاغر شویم؟
راهکار کوچک‌کردن شکم پس از زایمان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ