خیریه جدید دیوید بکهام برای کودکان محروم از بهداشت

mojtaba
دیوید بکهام گفته که خیریه جدیدی که با یونیسف راه انداخته اوج حرفه‌ی اوست.

دیوید بکهام گفته که خیریه جدیدی که با یونیسف راه انداخته اوج حرفه‌ی اوست.
بکهام گفت: هر کاری که کرده‌ام، حرفه فوتبالم، خانواده‌ام، همه چیز به این نقطه هدایت شده است.
او تاکید کرد: «این برای من فرصتی است که هر کاری را که می‌توانم برای کمک به کودکان سراسر دنیا انجام دهم. این چیزی است که می‌خواهم بچه‌های خودم به آن افتخار کنند.»
دیوید بکهام که سال‌هاست سفیر حسن نیت یونیسف است، شماره ۷ پیراهن منچستر یونایتد را که با آن چهره شد برای نام خیریه خود انتخاب کرده است.
سایمون فولر، دوست و شریک تجاری بکهام از عشق او به این خیریه گفت: «او ارتباط منحصر به فردی با کودکان دارد، این چیز فوق‌العاده‌ای است که سال‌ها شاهدش بوده‌ام. حالا که وارد فاز بعدی زندگی حرفه‌ای‌اش شده و کارآفرینی موفق شده، باز هم حتا بیشتر از قبل بر کارهای متفاوت تمرکز کرده است.»
این خیریه برای کمک به کودکانی که وضع بحرانی دارند راه‌اندازی شده است. بنا به آمار یونیسف در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱۵ میلیون کودک در درگیری‌های بزرگ در معرض خشونت شدید بوده‌اند، این در حالی است که میلیون‌ها کودک دیگر دچار بیماری‌های طبیعی بوده‌اند. هزاران نفر در نتیجه‌ی شیوع ابولا پدر و مادر خود را از دست داده‌اند و از مدرسه اخراج شده‌اند.
جدای از موارد اورژانسی باز هم کودکان در معرض خطر بودند. ۱۶۸ میلیون کودک در جهان درگیر مساله کودکان کار هستند و بسیاری دیگر قربانی خشونت جنسی و قاچاق شده‌اند.
یک سخنگوی یونیسف گفت: «از طریق خیریه‌ی ۷ بکهام نقدینگی حیاتی را مهیا خواهد کرد و به یونیسف و همکارانش این امکان را خواهد داد که آن را برای تحصیل، آب آشامیدنی سالم و مراقبت‌های بهداشتی کودکان هزینه کنند.»
(منبع: healthcare)

مطلب مرتبط:
چهار بچه برا‌ی دیوید بکهام کافی نیست

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
محمدمهدی

محمدمهدی

1394-04-31 - 21:00 پاسخ

واقعا انسان باوقار و دارای فطرت پاک انسانی یعنی بکهام کدوم ادمی از این کارا میکنه؟