محبوب‌ترین رژیم‌های لاغری ۲۰۱۵ کدامند؟

mojtaba
الودکتر- سال که تازه می‌شود انگار همه چیز باید از نو شروع شود، مخصوصاً چیزهایی که دائماً با توجه به پیشرفت‌های علمی به روز می‌شوند. «آخرین متد»، «جدیدترین شیوه» و عبارت‌هایی از این دست را درباره لاغری شنیده‌اید. ما شما را با برترین رژیم‌های لاغری سال ۲۰۱۵ آشنا می‌کنیم.

رژیم پاکی در ۹ روز
این رژیم مدعی ا‌ست که رژیم‌گیرندگان می‌توانند (با اطمینان خاطر) ظرف ۹ روز ۵ کیلوگرم وزن کم کنند. این رژیم شامل دو روز سم‌زدایی است، یعنی در آن تنها مکمل‌ها و یک وعده‌ شیربستنی جایگزین می‌شود و در هفته‌ی بعد، هفته‌ای پر از مکمل‌ها، دو شیربستنی و یک وعده‌ی غذایی حاوی ۶۰۰ کیلوکالری در روز خواهید داشت.
رژیم آنتیما
رژیم آنتیما را «قرص پوستی» هم می‌نامند، که بانیانش مدعی هستند می‌تواند از چاقی جلوگیری کرده، ماهیچه‌ها را حجم دهد و اشتها را کم کند.


رژیم پریکون
مصرف غذاهای «ضد تحریک» و اسید‌های چرب حاوی امگا۳ ، که ظاهرا باعث کاهش وزن و تقویت پوست می‌شود، محور اصلی رژیم غذایی پریکون است. این رژیم مستلزم خودن مقدار زیادی ماهی، میوه و سبزیجات است.
رژیم اتکینز
این رژیم غذایی شامل مصرف کم کربوهیدرات‌ها در چارچوب تغییر متابولیسم بدن است؛ و بدن به جای تبدیل گلوکز به انرژی، سعی می‌کند چربی خود را حفظ کند.


رژیم ۸۰/۲۰
در این رژیم ۸۰ درصد از روز به خوردن می‌پردازید، و بعد در ۲۰ درصد باقیمانده روز آن را دفع و آزاد می‌کنید.
رژیم قهوه‌ی سبز
ایده‌ی پشت این رژیم عجیب و ‌غریب این است که دانه‌های برشته‌نشده‌ی قهوه دارای کلروژنیک اسید فراوانی هستند که باعث کاهش چربی، کاهش فشار خون و تنظیم میزان قند خون و متابولیسم می‌شود.


رژیم ۴:۳
این رژیم حول روزه گرفتن و خوردن طبیعی است. اولی یعنی روزه گرفتن مستلزم دو روز روزه گرفتن در هفته است نه دو روز متوالی.
رژیم اگزانته
تمام این رژیم‌ برمبنای «جایگزین‌های غذایی» است که ظاهراً باعث تنظیم مصرف کالری می‌شود در حالی که میزان مواد معدنی و ویتامین بدن‌تان را تأمین می‌کند.
رژیم سم‌زدایی قند
این رژیم به قند به عنوان ماده‌ی مخدر می‌نگرد و مدعی ا‌ست که یک سم‌زدایی سه روزه، با حذف تمام چیزهای حاوی قند (اعم از میوه‌ها) از وعده‌های غذایی باعث می‌شود که مصرف قند مهارپذیرتر شود.
رژیم درست غذاخوردن
از خوردن غذاهای کنسروی خودداری کنید. هر چیزی که نمک یا قند اضافه‌شده دارد برای سلامتی مضرّ است.
(منبع: تلگراف)

مطلب مرتبط:
با این رژیم غذایی ۳ روزه لاغر شوید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ