لبخندهای میلیون‌ دلاری: سلن دیون

mojtaba
سلن دیون، یکی از بزرگ‌ترین خوانندگان تاریخ است که به خاطر آهنگ‌های کلاسیکی مثل «قلبم پیش خواهد رفت» مشهور است. شاید این آهنگ برای تحمل وحشت حاصل از مواجهه با دندان‌هایی مثل دندان‌های طبیعی سلن دیون موثر باشد.

سلن دیون، یکی از بزرگ‌ترین خوانندگان تاریخ است که به خاطر آهنگ‌های کلاسیکی مثل «قلبم پیش خواهد رفت» مشهور است. شاید این آهنگ برای تحمل وحشت حاصل از مواجهه با دندان‌هایی مثل دندان‌های طبیعی سلن دیون موثر باشد. عذرتان موجه است اگر فکر کنید که این دندان‌ها یکی از پوشش‌های هالووین است. آن‌ها مثل دندان‌های خفاش هستند! طبیعتا وقتی او که می‌بایست روی صحنه آهنگ‌هایی بزرگ را بخواند، مجبور بود فکری برای دندان‌هایش و همین‌طور موهای فر وحشتناکش در دهه‌ی ۱۹۸۰ بکند.
او مطمئنا موقرانه پا به سن گذاشته و دندان‌های سفید، مرتب و بی‌نیش‌اش حتا حالا که پا به سن گذاشته او را زیباتر کرده است. اگرچه او آن‌طور که باید، کنسرت نمی‌گذارد، اما حالا با دندان‌های سفید و موهای کاملاً صافش قطعا زیباتر از سی سال پیش به نظر می‌رسد. سلبریتی‌ها برای زیبا کردن این دندان‌ها، صدها هزار دلار هزینه می‌کنند.


لبخند زیبا
داشتن یک لبخند زیبا موهبتی است که همه حق دارند از آن برخوردار باشند. زیبایی مقوله‌ای است که انسان همواره دنبال آن بوده و هست و همیشه ظاهر مرتب، زیبا و دلنشین یک فرد باعث افزایش اعتماد به نفس، غرور و جذابیت وی می‌شود. این احساس برای زیبا بودن از دیرباز با انسان همراه بوده و در طول گذشت زمان تنها روش‌های زیبا شدن بوده که دچار تغییر و تحول شده است.
بد نیست بدانید در اغلب موارد این لبخند های زیبا، نتیجه کار هنرمندانه دندانپزشکانی است که با به‌کار‌گیری تکنیک‌های پیشرفته مانند سفید کردن، ارتودنسی، لمینیت های دندانی، ایمپلنت و روکش های تمام سرامیک چنین جلوه‌ای را به چهره‌ها بخشیده‌اند.
در گذشته‌های خیلی دور زنان از الماس که در دندان کار گذاشته می‌شد، برای بزرگی و زیبایی استفاده می‌کردند ولی امروزه این موضوع شکل جدیدی به خود گرفته است. در سال های اخیر، با پیشرفت علوم و تکنولوژی مواد دندانپزشکی و توجه روز افزون مردم به امر زیبایی دندان‌ها، روش‌هایی در ترمیم دندان‌ها، زیبا‌سازی و جایگزینی دندان‌ها معرفی شده‌اند که این بعد از درمان‌های دندان، علم دندان پزشکی را دچار تحولات چشمگیری کرده‌اند که نمونه بارز آن کاشت نگین دندان است.

روش‌های زیبایی لبخند
جرمگیری و برساز: بسیاری از لکه های موجود روی دندان‌ها ناشی از جرم و رسوبات ناشی از مواد غذایی و یا دود سیگار است که به راحتی با جرمگیری تمیز شده و از بین می‌رود.
سفید کردن شیمیایی: گاهی تغییرات رنگ دندان‌ها از جنس خود دندان‌ها است که اگر سطحی باشد می‌توان با مواد شیمیایی مخصوص آن‌ها را برطرف کرد.
ترمیم رنگ دندان (لامینیت کامپوزیت): مواد رنگ دندان مخصوص برای برطرف کردن لکه‌ها و رنگ زرد دندان‌ها وجود دارد که به صورت لایه نازکی روی دندان گذاشته می‌شود. در این روش امکان اصلاح دندان‌های بدشکل و نامنظم به‌طور محدود وجود دارد. زیبایی و طول عمر این روش به تکنیک و مهارت دندانپزشک بستگی دارد.
ترمیم چینی (لامینیت پرسلن): لایه‌ای از جنس چینی روی دندان گذاشته می‌شود در این روش امکان اصلاح تغییر رنگ به طور چشمگیری بالاست. اصلاح بدشکلی و کج بودن دندان‌ها در این روش وجود دارد. موفقیت این روش نیز به تکنیک و مهارت دندانپزشک بستگی دارد.
(منبع: celebhealth)

مطلب مرتبط:
دندان‌های ترمیمی چطور زیبا شوند‌؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ