برنج قهوه‌ای، بستنی وانیلی و هندوانه برای افزایش میل جنسی؟

مهرناز زاوه
الودکتر-اگر مدتی است که احساس می‌کنید رابطه زناشویی‌تان کمرنگ شده، لازم نیست حتما کار خارق‌العاده‌ای انجام دهید. فقط کافی است چند غذای کلیدی را به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید تا میل جنسی‌تان تقویت شود.

اگر مدتی است که احساس می‌کنید رابطه زناشویی‌تان کمرنگ شده، لازم نیست حتما کار خارق‌العاده‌ای انجام دهید. فقط کافی است چند غذای کلیدی را به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید تا میل جنسی‌تان تقویت شود. ما ۹ غذا به شما معرفی می‌کنیم که سوخت لازم را برای ایجاد جرقه‌ها‌ی میل جنسی در وجودتان فراهم می‌کند. 
برنج قهوه‌ای
برنج قهوه‌ای منبع غنی ویتامین B و برای تولید انرژی بسیار حیاتی‌ست. از طرفی منبع خوب منیزیم است که در انقباض ماهیچه‌ها نقش کلیدی دارد.
عسل
در ایران باستان٬ زوج‌ها هر روز به مدت یک‌ماه پس از ازدواج شراب عسل می‌نوشیدند تا همواره در شور و حال عشق‌ورزیدن باشند (که بعد نام «ماه عسل» بر آن نهادند) عسل منبع غنی ویتامین B برای تولید تستسترون بوده و فروکتوز موجود در آن باعث تقویت بنیه و تقسیم درست انرژی در بدن می‌شود.
هندوانه
محققان ثابت کرده‌اند که خوردن هندوانه می‌تواند تأثیرات مشابهی به اندازه‌ی خوردن یک قرص کوچک داشته باشد. در واقع سیترولین و آرژینین موجود در آن عامل تولید نیتریک اسید است. (اسید نیتریک ترکیبی است که باعث شل شدن رگ‌های خونی می‌شود)
بستنی وانیلی
وانیل ماده‌ای است که در همه چیز، از غذا گرفته و محافظت بدن تا مواد خوشبوکننده استفاده می‌شود. وانیل در افزایش جریان خون موجود در آلت نیز بسیار مفید و مؤثر است.
قارچ‌های لوبیا‌شکل
این قارچ‌ها به نام آلفا-آندروستتنول شناخته می‌شوند و شبیه فرومون هستند. فرومون‌های انسان به شکل پیچیده‌ای به جذابیت فیزیکی و انگیختگی ارتباط دارد و مبیّن این است که چرا این قارچ‌ها آوازه‌ی جنسی دارند.
ماهی تُن
ماهی تن سرشار از ویتامین B3 بوده و تأثیر گشادکنندگی رگ‌های این ویتامین می‌تواند باعث افزایش قوای جنسی شود٬ خصوصا آنهایی که اختلال نعوظ دارند.
گوجه‌فرنگی
گوجه به عنوان میوه‌ی عشق شناخته می‌شود و آوازه‌ی آن بیشتر به خاطر رنگ پرشور و طعم آن است تا خصوصیات فیزیکی آن. میزان بالای بتاکاروتن موجود در آن که به ویتامین A تبدیل می‌شود که باعث حفظ سلامت جنسی می‌گردد.
اسفناج
از معدود سبزیجاتی که دارای کمک‌آنزیم Q10 است. مطالعات نشان می‌دهد که کمک‌آنزیم می‌تواند باعث تقویت حرکت اسپرم‌ها شود.
سیر
در واقع سیر یک ماده‌ی تحریک‌کننده‌ی مفید است. سیر دارای ماده‌ای بسیار قوی به نام آلیسین است  که باعث افزایش جریان خون و قوای جنسی می‌شود.

(منبع: Health)

مطالب مرتبط: 
با این غذاها مشکل نعوظتان را حل کنید
۵ توصیه غذایی برای رابطه جنسی بهتر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ