درمان خانگی افزایش وزن با عسل و آبلیمو

mojtaba
دکتر مایکل مورای قبلاً تاکید کرده بود که با مصرف آب به مقدار کافی می‌توانید وزن‌تان را کم کنید. حالا او ۸ درمان خانگی موثر برای سوزاندن چربی‌های اضافه پیشنهاد می‌کند.

دکتر مایکل مورای قبلاً تاکید کرده بود که با مصرف آب به مقدار کافی می‌توانید وزن‌تان را کم کنید. حالا او ۸ درمان خانگی موثر برای سوزاندن چربی‌های اضافه پیشنهاد می‌کند.

خاصیت درمانی دیگری ازبرگ نعناع
مقداری برگ نعناع بخرید در هر وعده غذایی در طول روز چند برگ از آن بخورید. نعناع برای از بین بردن چربی بسیار مفید است.

چای سبز، لاغرکننده معروف
چای سبز خواص فوق‌العاده‌ای دارد که به کاهش وزن و افزایش متابولیسم کمک می‌کند. اگر متابولیسم خوبی داشته باشیم، می‌توانیم انرژی‌مان را سریع‌تر بسوزانیم.


عسل و آب لیمو
در کتاب «دایره المعارف درمان خانگی» آمده که عسل و آب لیمو یکی از بهترین‌ ترکیباتی است که می‌تواند با چاقی مبارزه کند. می‌توانید یک لیموترش را آب بگیرید و یک قاشق چای‌خوری عسل به آن اضافه کنید و با کمی آب گرم مخلوط کرده و میل کنید.

کتاب «دایره المعارف درمان خانگی» در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است

آلوی هندی

برگ آلوی هندی حاوی خاصیت چربی‌سوزی است و در این راه می‌تواند کمک بزرگی به شما بکند. این برگ‌ها را در یک لیوان آب بریزید و تمام شب بگذارید خیس بخورد. صبح روز بعد با شکم خالی تنها آب آن را بخورید.

ورزش
دکتر مورای می‌گوید ورزش بهترین راه خانگی برای درمان اضافه‌وزن است. برای گرفتن نتیجه عالی این کار، باید هر روز ورزش کنید. با این کار هم سالم می‌مانید و هم هیکلتان متناسب می‌ماند.


درمان خانگی برای کاهش وزن با آب ‌میوه
نوشیدن اسموتی میوه‌ها راه دیگری است که می‌توان در خانه برای درمان اضافه‌وزن از آن استفاده کرد. انواع مختلف اسموتی و آب‌میوه وجود دارد، اما شما باید آن را انتخاب کنبد که ویتامین و پروتئین زیادی دارد، تا بهترین نتیجه را بگیرید.

رژیم غذایی کنترل‌شده
کربوهیدرات زیاد از حد در این وضعیت می‌تواند خطرآفرین باشد. درنتیجه برنج و سیب‌زمینی را حساب‌شده مصرف کنید. گندم،‌جو و ذرت بهترین جایگزین‌‌ها برای برنج هستند. در طول هفته سعی کنید یک روز غذای بدون نمک بخورید. این هم برای کاهش وزن خوب است.

ویتامین C
ویتامین C هم یک منبع خوب برای کاهش وزن است. غذاهای مصرف کنید که سرشار از این ویتامین هستند.

مطلب مرتبط:
درمان خانگی اضافه وزن با آب

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات

1394-04-23 - 03:53 پاسخ

سلام خانمی 45 ساله هستم ورزشم اروبیک است و مدتی است که به درد کف پا دچار شده ام .آیا به ورزشم ا دامه دهم ؟

admin

admin

1394-04-23 - 03:53

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید

روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن  9099071353 تماس بگیرید

پزشکان وبسایت الو دکتر آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند .