پدری نوزاد دو روزه‌اش را سمت زنش پرت کرد و کشت

mojtaba
یک مرد متهم شده که بچه‌اش را کشته است. او از نوزادش به عنوان اسلحه‌ای برای حمله به ‌مادرش استفاده کرده بود.

یک مرد متهم شده که بچه‌اش را کشته است. او از نوزادش به عنوان اسلحه‌ای برای حمله به ‌مادرش استفاده کرده بود.
گفته می‌شود این حمله در یک پمپ‌بنزین در شهر پرتوریا در آفریقای جنوبی اتفاق افتاده است. این حمله در پی مرافعه‌هایی دامنه‌دار درباره‌ی رفتار پدر در آپارتمان‌شان روی داد. یکی از شاهدان عینی به رسانه‌های آفریقای جنوبی گفت که پدر بچه با پایش بچه را به سوی مادربچه پرت کرد.
افسر پرونده واندا اولیور گفت که نیروهای اورژانس بچه را پیچیده در یک حوله در حالی که در استفراغ خودش غرق بود، پیدا کردند. این نوزاد ساعت سه صبح پیدا شد و اندکی بعد در بیمارستان کالافونگ درگذشت.
پدر این نوزاد دستگر و به زندان فوربا در شهر پرتوریا منتقل شد و در انتظار محاکمه است.
گزارش مطالعه سازمان ملل متحد در زمینه خشونت علیه کودکان، که در سال ۲۰۰۶ ارائه شد، نشان می‌دهد که بیشترین اعمال خشونت آمیز بر روی کودکان توسط آشنایان و معتمدین آن‌ها از جمله والدین، همکلاس‌ها، معلمین، و کارفرمایان انجام می‌شود. این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که این خشونت‌ها از لحاظ اجتماعی پذیرفته شده و قابل اغماض هستند، گاهی توسط قوانین کشوری مجاز شمرده می‌شوند و یا ریشه در رویه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دارند. خشونت علیه کودکان ارتباط مستقیم با فقر، اعتیاد و ناهنجاری های روانی نیز دارد‌. به علاوه این خشونت‌ها می‌توانند ناشی از ناآگاهی از روش‌های فرزند‌پروری مثبت و یا در نتیجه بی‌توجهی و سهل‌انگاری باشند.
(منبع: دیلی اکسپرس)

مطلب مرتبط:
رابطه اندازه انگشت مردان و میـزان خشونت آن‌ها در خـانه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ