آنچه زنان درباره‌ی مردان نمی‌دانند (و بهتر است بدانند)

maryam01
توصیه‌های زیادی برای زنان وجود دارد که ادعا می‌شود می‌توانند کمک کنند مردان را بهتر درک کنند.

توصیه‌های زیادی برای زنان وجود دارد که ادعا می‌شود می‌توانند کمک کنند مردان را بهتر درک کنند.
بسیاری از این به اصطلاح «توصیه‌ها» شاید این باور را در شما ایجاد کند که مردها گونه‌های متفاوتی هستند که باید مورد بررسی و مطالعه قرار بگیرند.
بسیار خب، خبرهای شوکه‌کننده‌ای برایتان دارم. مردان و زنان هر دو از یک گونه‌ی مشابه هستند. این بدان معناست که شباهت‌های بین‌شان بیشتر از تفاوت‌هاست.
مطمئناً ویژگی‌های متفاوتی بین مردان و زنان وجود دارد اما همه ما در وجود خود همه ویژگی‌های انسانی را در خود داریم، فقط مفدارش فرق می‌کند.
با این حال، در پشت این مسئله، فراموش نکنیم که همه‌ی ما انسان هستیم. مردان موجودات عجیب‌ و غریبی نیستند که برای ارتباط برقرار کردن و سردرآوردن از رموزشان مجبور باشید درجه دکترا بگیرید.
برای داشتن عامل بهتر، ملاقات‌ها و روابط با مردان، آنچه بیشتر به شما کمک می‌کند این است که در پی آن نباشید که آن‌ها را بفهمید، تلاش کنید که شریک زندگی‌تان را درک کنید.
خب، فرق این دو جمله چیست؟
همه‌ی ما افرادی هستیم با اهداف فردی، رؤیاها، خواسته‌ها، ترس‌ها، و نگرانی‌های منحصر به خودمان. هرچقدر بیشتر بتوانید به انسان‌ها به عنوان موجوداتی یگانه و مستقل بنگرید و نسبت به آنها و بینش و جهان‌بینی آنها کنجکاو شوید، به جایگاه بهتری می‌رسید.
مشکل از زمانی شروع می‌شود که یک فرد را جمع می‌بندید و در دسته‌ی «همه مردها» قرار می‌دهید.
این رفتار، رفتاری انسان‌ستیزانه است چرا که در آن لحظه این حقیقت را فراموش می‌کنیم که او یک انسان است که ما می‌توانیم در راستای شأن انسانی او با او ارتباط برقرار کرده و صمیمیت خود را با او قسمت کنیم.
بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که اگر دوست دارید ارتباط قوی‌تری در زندگی‌تان داشته باشید، سعی نکنید «‌مردها» را بفهمید. این نوع فکر کردن خطرناک است، چون فقط باعث بیگانگی شما از آنان می‌شود.
(منبع: healthcare)

مطلب مرتبط:
زنان فقط این ۷ خواسته را از مردان دارند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ