لبخندهای میلیون‌ دلاری: جیم کری

mojtaba
باور کنید یا نه، جیم کری یک دندان کثیف و ترک خورده در جلوی دهانش داشت که سال‌ها آزارش می‌داد.

باور کنید یا نه، جیم کری یک دندان کثیف و ترک خورده در جلوی دهانش داشت که سال‌ها آزارش می‌داد. اما خوشبختانه به کمک عمل زیبایی دندان (و صرف هزینه گزاف) روی دندانش روکش کشید. اما نکته بامزه‌تر این است که او برای بازی در نقش لیوید در فیلم «احمق و احمق‌تر» روکش دندانش را برداشت، بنابراین دندانی که در آن فیلم می‌بینید دندان خود جیم کری است. این کمدین کانادایی مطمئناً می‌داند چطور از نقطه ضعفش هم سود ببرد. 
روش‌های اصلاح زیبایی دندان
۱) جرمگیری و برساز‌: بسیاری از لکه‌های موجود روی دندان‌ها ناشی از جرم و رسوبات ناشی از مواد غذایی و یا دود سیگار میباشد که براحتی با جرمگیری تمیزشده و از بین می‌رود.


۲) سفیدکردن شیمیایی (BLEECHING)‌: گاهی تغییرات رنگ دندان‌ها از جنس خود دندان‌ها است که اگر سطحی باشد می‌توان با مواد شیمیایی مخصوص آن‌ها را برطرف کرد.
۳) ترمیم رنگ دندان (لامینیت کامپوزیت)‌: مواد رنگ دندان مخصوص برای برطرف کردن لکه ها و رنگ زرد دندان‌ها وجود دارد که به صورت لایه نازکی روی دندان گذاشته می‌شود. در این روش امکان اصلاح دندان‌های بدشکل و نامنظم به‌طور محدود وجود دارد. زیبایی و طول عمر این روش به تکنیک و مهارت دندانپزشک بستگی دارد.
۴) ترمیم چینی(لامینیت پرسلن)PROCLAIN LAMINAT: لایه‌ای از جنس چینی روی دندان گذاشته می‌شود دراین روش امکان اصلاح تغییر رنگ به طور چشمگیری بالاست. اصلاح بدشکلی و کج بودن دندان‌ها در این روش وجود دارد. موفقیت این روش نیز به تکنیک و مهارت دندانپزشک بستگی دارد.
(منبع: celebhealth)

مطلب مرتبط:
لبخندهای میلیون دلاری- جورج کلونی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ