این بیماری‌ها، توان جنسی‌تان را کم می‌کند

maryam01
وقتی از یک بیماری رنج می‌برید، نباید فکرتان را اول ببرید سمت فعالیت جنسی. اما باید مراقب تاثیر آن‌ها بر قدرت فعالیت جنسی‌تان باشید.

وقتی از یک بیماری رنج می‌برید، نباید فکرتان را اول ببرید سمت فعالیت جنسی. اما باید مراقب تاثیر آن‌ها بر قدرت فعالیت جنسی‌تان باشید. در اینجا به ۵ عارضه‌ی که می‌تواند بر فعالیت جنسی‌تان تاثیر منفی بگذارد، اشاره می‌کنیم.
۱- دیابت: میزان کنترل‌نشده‌ی قند در خون می‌تواند به مشکلات متعدد بینجامد که اختلال جنسی یکی از آنهاست. آمار نشان می‌دهد که ۶۰ تا ۷۰ درصد مردانی که دیابت دارند از مشکلات نعوظی نیز رنج می‌برند.
۲- افسردگی: برای آنکه یک رابطه جنسی لذت‌بخش داشته باشید، باید خواسته‌های جنسی برای خود تعریف کنید. از آنجا که منشأ این خواسته‌ها مغزتان است، اگر چیزی در راستای مکانیسم پیام‌رسانی مغز با مشکل روبرو شود یا درست نباشد و به نحوی بر خواسته‌های جنسی‌تان تأثیر بگذارد، با اختلال جنسی روبرو می‌شوید.
۳- اختلال عروقی: هر اختلالی در جریان خون مربوط به دستگاه تناسلی می‌تواند به اختلال جنسی بینجامد. بنابراین اختلالات مربوط به رگ‌های خونی مانند فشار بالا و سفت شدن سرخرگ‌ها ‌می‌تواند باعث اختلال در جریان خون و نعوظ در مردان و عدم نرمی واژن در زنان شود.
۴- کمردرد: کمر درد به طور مستقیم بر روی عملکرد جنسی شما تأثیر ندارد، اما به طور غیر مستقیم چرا. مشکلاتی مانند بیرون زدن دیسک و باریک شدن و کشیدگی مهره‌ها می‌تواند بسیار دردناک بوده و به طور عمده بر توانایی جنسی شما تأثیر بگذارد.
۵- کم‌خونی: کم‌خونی تأثیر چندانی بر وضعیت جنسی شما ندارد، اما باعث ضعف و کاهش احساسات جنسی می‌شود. در مردان این مسئله به کاهش خواسته‌های جنسی مانند مشکلات نعوظی می‌انجامد.
۶- یائسگی: تغییرات و تنظیمات هورمونی در زنان برای حفظ خواسته‌های جنسی آن‌ها بسیار مهم است، و یائسگی دوره‌ای از زندگی است که در آن تنظیمات هورمونی به شدت تغییر می‌یاید و این نوسان و تغییر به مشکلاتی نظیر کمبود خواسته‌های جنسی، کاهش دفعات رابطه جنسی و افزایش درد حین رابطه می‌انجامد.
(منبع: healthsite)

مطلب مرتبط:
شش غذای تقویت‌کننده میل جنسی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
Vahid

Vahid

1394-06-24 - 16:28 پاسخ

سلام چگونه میتونم الت خودما بزرگ کنم

admin

admin

1394-06-24 - 16:28


جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید

روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن  9099071353 تماس بگیرید

پزشکان وبسایت الو دکتر آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند .