زن و شوهر پس از ۶۷ سال زندگی مشترک، با هم جان سپردند+عکس

mojtaba
فلوید و ویولت هارتویگ پس از ۶۷ سال زندگی مشترک، دست در دست هم به فاصله چند ساعت درگذشتند.

فلوید و ویولت هارتویگ پس از ۶۷ سال زندگی مشترک، دست در دست هم به فاصله چند ساعت درگذشتند.
این اتفاق رمانتیک که نمونه‌اش را فقط در داستان‌های عشقی خوانده بودیم، در حالی رخ داد که این زوج پس از سال‌ها زندگی در کنار هم، نتوانستند بدون هم زنده بمانند و مرگی عاشقانه را رقم زدند.
به گزارش ای‌بی‌سی، این دو که در دوره ابتدایی با هم آشنا شدند، پس از بازگشت فلوید از نیروی دریایی در سال ۱۹۴۷ با هم ازدواج کردند. پیش از مرگ این زوج پیر، دخترشان دونا شارتن درباره رابطه آن دو با همدیگر گفت: «آن‌ها افسانه نبودند. آن‌ها فقط آدم‌های نجیبی بودند که همیشه و تحت هر شرایطی به همدیگر وفادار ماندند.»
ویولت در سال‌های پایانی عمرش، دچار زوال عقل شده بود و به گفته شارتن، شوهرش که خود مبتلا به چند بیماری مختلف بود، زندگی‌اش را وقف بهبود همسرش کرده بود.

دونا شارتن گفت: «او به دکتر می‌گفت حال من خوب است، حال همسرم را خب کنید.»

وقتی به فلوید گفتند که به خاطر نارسایی کلیه تنها دو هفته زنده می‌ماند، فرزندان‌شان این زوج را در بیمارستان در کنار هم گذاشتند.
خانم شارتن گفت: «ما دست آن‌ها را در دست هم گذاشتیم و پدرم در حالی که دست مادرم را در دست گرفته بود جان سپرد. مادرم کاملاً هشیار نبود اما ما به او گفتیم پدر مرده و منتظر اوست. مادرمان پنج ساعت بعد درگذشت.»
شارتون می‌گوید که او داستان والدین‌شان را رسانه‌ای کرد تا دیگران راه زندگی کردن را از پدرومادرش یاد بگیرند و زندگی‌شان را جاودانه سازند.
(منبع: ای‌بی‌سی)

مطلب مرتبط:
لیلی و مجنون به فاصله‌ی ۸ ساعت مردند+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ