با بهترین مکمل‌ها برای زیبایی آشنا شوید

maryam01
اینکه با خوردن یک قرص زیبا شوید، ایده فوق‌العاده‌ای است. اما هنگام استفاده از قرص‌ها در نظر داشته باشید که بسیاری از آن‌ها از سوی سازمان دارو و غذای آمریکا تایید نشده و بسیاری از آن‌ها را نباید با داروهای‌های دیگر خورد.

اینکه با خوردن یک قرص زیبا شوید، ایده فوق‌العاده‌ای است. اما هنگام استفاده از آن‌ها در نظر داشته باشید که بسیاری از آن‌ها از سوی سازمان دارو و غذای آمریکا تایید نشده و بسیاری از آن‌ها را نباید با داروهای‌های دیگر خورد. پیشنهاد می‌کنیم که پیش از خریدن آن‌ها با پزشک‌تان مشورت کنید. اما می‌توانید از این مکمل‌های عالی طبیعی استفاده کنید. و به نکات زیر نیز توجه کنید.
پوست جوان‌تر
‌در کنار افزایش خطر سرطان پوست، قرار گرفتن در معرض پرتو فرابنفش خورشید به روند پیر شدن پوست شدت می‌بخشد و در پوست شما لکه‌هایی قهوه‌ای رنگ ایجاد کرده و ظاهر آن را سفت می‌کند.
جدول لیست A
کپسول‌هایی به نام‌ Re-Body Meratrim این ماده‌ی گیاهی که در نشریه‌ی پزشکی مواد غذایی منتشر شد برای آن دسته از افرادی که روزانه دوبار از مکمل آن هم به مدت هشت هفته استفاده می‌کنند بسیار مفید است.
یک ترکیب نرم و طراوت‌بخش
پوست ما در زمستان بسیار زیاد خشک می‌شود- اگر شما هم اینطور هستید، سعی کنید از پوست گیاهی کاج در قالب کِرِم روزانه خود استفاده کنید. این کپسول‌ها باعث تحریک هیالورونیک اسید می‌شوند که یک ماده نرم‌کننده بوده و باعث مرطوب شدن و پف کردن پوست‌تان شده و با بالا رفتن سن از میزان پف آن کاسته می‌شود.
چشمان روشن
حلقه‌های تیره دور چشم و پف‌ چشم می‌تواند از نتایج بدخوابی باشد. تحقیقات نشان می‌دهد که افرادی که نمی‌توانند به خوبی بخوابند نسبت به افرادی که خوب استراحت می‌کنند چشمانش‌ان گیرایی کمتری دارد.
موهای درخشان‌تر و ضخیم‌تر
اگر ماهی نمی‌خورید، از اسیدهای چرب حاوی امگا۳ محرومید. این اسیدهای چرب دارای مزیت‌های بسیاری هستند ازجمله افزایش قوای مغزی برای مقابله با بیماری‌های قلبی. به این مزیت‌ها داشتن موهای ضخیم و درخشان را هم اضافه کنید.
پاهای جذاب
تحقیقات نشان می‌دهد که مکمل‌ها می‌توانند مانع از بروز خط و خطوط بر روی پاهایتان در سنین بالا شود. وجود اسکین در بذر بلوط می‌تواند علائم ضعیف گردش خون را در رگ‌ها کاهش دهد.
(منبع: skincare)

مطلب مرتبط:
مکمل‌های لازم برای زیبایی پوست صورت و بدن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ