نجات نوزادی که در شکم مادرش سرطان داشت

mojtaba
نوزادی که در زمانی که در رحم مادرش بود، تومور سرطانی داشت، نجات پیدا کرد.

نوزادی که در زمانی که در رحم مادرش بود، تومور سرطانی داشت، نجات پیدا کرد. جنا در رحم مادرش بود که نتایج یک اسکن نشان داد که او در گلویش یک تومور سرطانی به اندازه‌ی یک توپ تنیس دارد که به نای او فشار می‌آورد.
وقتی او به دنیا آمد پزشکان می‌بایست عمل خطرناک برش نای را انجام دهند و برای نفس‌کشیدن یک تیوب در آن قرار دهند.
وقتی ثابت شد که غده سرطانی است، دختر هشت ماهه دوره‌ی شیمی درمانی را گذراند.حالا به نظر می‌رسد نوزاد سرطان را شکست داده و باعث شده که پدر و مادرش لیزا و آنتونی که هر دو ۳۸ سال دارند احساس آرامش بیشتری کنند.اما آسیب دیدن گلوی جنا به معنای آن است که به سختی می‌تواند نفس می‌کشد. آنتونی به ساندی پیپل گفت: «در طول همه‌ی این مشکلات ما صدای گریه‌ای از او نشنیدیم.»


اغلب افراد از اینکه بچه‌های‌شان شب آنها را بیدار می‌کنند گله می‌کنند، اما من تا به حال صدای گریه نشنیده‌ام. این باعث شده من خودم گریه کنم.»
لیزا گفت:«من هرگز فکرش را هم نمی کردم که یک بچه در شکم مادرش هم بتواند سرطان داشته باشد. او یک معجزه است. جنا نتوانست تولد یک سالگی‌اش را جشن بگیرد و هنوز برای زنده ماندن مبارزه می‌کند.»
لیزا، مددکار اجتماعی و همسرش پستچی است در دوره‌ی بارداری شوکه شدند. او در سه ماهه سوم بارداری‌اش دچار دیابت شد و در سی و دومین هفته بارداری عکسبرداری نشان داد که یک تومور در گردن جنا وجود دارد.
لیزا گفت: «مسئول سونوگرافی حیرت زده بیرون رفت تا با مشاور حرف بزند.من عکس‌ها را ندیدم نمی‌خواستم ببینم. ویران شده بودم.»
کیسه‌ی آب لیزا در هفته سی و چهارم بارداری پاره شد و او را برای عمل به درمانگاه رویال ویکتوریای نیوکسل بردند.
جراحان پیش از اینکه بند نافش را ببرند، نای او را بریدند.


بعد از دو هفته مراقبت شدید توده برداشته شد وآزمایشات نشان داد تومور سرطانی بوده است. لیزا گفت: «من فقط گریه می‌کردم. برایمان باورکردنی نبود که به ما بگویند نوزادمان سرطان دارد.»
اما جنای شجاع توانست سرطان را شکست دهد. پزشکان مطمئن شده‌اند که ریشه سرطان در جنا خکشیده آنها قرار است تا دو هفته‌ی دیگر تیوب را هم از گردن نوزاد خارج کنند.
(منبع: دیلی میل)

مطلب مرتبط:
نجات معجزه‌آسای نوزادی که پنج بار قلبش ایستاد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ