با این میوه‌ها تضمینی لاغر شوید

maryam01
تمام میوه‌ها مغذی بوده و سرشار از مواد معدنی و ویتامین‌هایی است که بدن شما به آن احتیاج دارد، اما بعضی از آن‌ها کالری کمتری دارند و در عوض فیبرشان بالاست.

تمام میوه‌ها مغذی بوده و سرشار از مواد معدنی و ویتامین‌هایی است که بدن شما به آن احتیاج دارد، اما بعضی از آن‌ها کالری کمتری دارند و در عوض فیبرشان بالاست.
۱- توت‌فرنگی‌ نه تنها خوشمزه است، بلکه وزن را هم کم می‌کند. این میوه باعث تحریک هورمون‌های چربی‌سوز یعنی لپتین و آدیپونکتین می‌شوند که هر دو تقویت‌کننده‌ی متابولیسم هستند.
۲- بسیاری از میوه‌ها در مقایسه با گلابی، فیبر کمتری دارند. میزان بالای فیبر در گلابی می‌تواند کاری کند که بیشتر احساس اشباع بودن داشته و دیرتر گرسنه شوید.
۳-گریپ‌فروت دارای مزیت‌هایی در راستای کاهش وزن است. نه تنها میزان کالری‌اش کم است، بلکه فیبر بالایی دارد.
۴- شاید باورش برایتان سخت باشد که میوه‌ی کوچکی مثل زغال‌اخته بتواند تا حد زیادی باعث کاهش وزن شود و در عین حال سوزاننده‌ی چربی هم باشد.
۵- اگر دنبال یک رژیم غذایی با کالری پائین هستید، هلو گزینه‌ی خوب و مطلوبی است. این میوه دارای مقادیر بالای پتاسیم و ویتامین‌هایی است که به فعالیت‌های متابولیسمی بدن و نیز به دفع سموم از بدن کمک می‌کند.
۶- خوردن یک سیب در روز به لاغر شدن کمک می‌کند. این میوه دارای کالری پائین و میزان بالای فیبر و پتاسیم است که می‌تواند به کاهش وزن‌تان کمک کند.
۷- انار، یک گزینه‌ی عالی برای کاهش وزن است. وجود آنتی‌اکسیدان پلیفنول در آن نه تنها باعث بالا رفتن متابولیسم می‌شود بلکه اشتهای شما را هم کم می‌کند.
۸- پرتقال‌، منبع غنی ویتامین C ، تیامین و فولیت است که با بالا بردن میزان متابولیسم بدن‌تان می‌توانند چربی را به انرژی تبدیل کنند. در کنار اینها، کالری کم و فیبر موجود در آن باعث می‌شود احساس اشباع بودن داشته باشید.
(منبع: msn)

مطلب مرتبط:
با موز ۳ روزه لاغر شوید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ