بچه مُرد، بعد از ۸ دقیقه زنده شد+عکس

mojtaba
بچه‌ای که هشت دقیقه اول زندگی‌اش مرده بود، به طرز معجزه‌آسایی زنده شد.

بچه‌ای که هشت دقیقه اول زندگی‌اش مرده بود، به طرز معجزه‌آسایی زنده شد. قلب تئو بیج وقتی به دنیا آمد ضربان نداشت و باعث شد والدینش «طولانی‌ترین هشت دقیقه» عمرشان را تجربه کنند.
هنگامی که این اتفاق افتاد پزشکان با عجله به دنبال احیای نوزاد بودند و سرانجام موفق به انجام این کار شدند و آرامش را به والدین نوزاد برگرداندند. حالا نوزاد پنج ماهه کاملا سالم است.

خبرنامه رایگان ستاره‌ها را هر چهارشنبه از الودکتر دریافت کنید
راشل چری، مادر ۳۰ ساله تئو گفت: «وقتی زایمان می‌کنید، همه‌ی چیزی که می‌خواهید بشنوید، صدای اولین گریه بچه‌تان است. اما وقتی تئو به دنیا آمد، هیچ خبری از گریه نبود. منتظر ماندم و منتظر ماندم و صدای داد و گریه‌اش را نشنیدم. فهمیدم مشکلی پیش آمده در چهره‌ی پزشکان که شوکه بودند خیره شدم و پرسیدم که حال بچه‌ام خوب است یا نه، و جوابی نشنیدم. فکر کردم بچه‌ام مرده.»


اما راشل وقتی صدای دکتر و همسرش آدام ۲۹ ساله را شنید دانست که پسرشان احیا شده.
او گفت: «زمان خیلی به کندی پیش می‌رفت. به عنوان یک مادر برایم غیرقابل تحمل بود که در همان اتاقی باشم که بچه‌ام مرده. بعد از هشت دقیقه که به او اکسیژن رسید زنده شد. وقتی به ما گفتند او زنده است من و آدام نفسی به راحتی کشیدیم. من هم مثل همه‌ی مادرها دلم می‌خواست بچه‌ام را در آغوش بگیرم و آرام‌اش کنم.»
(منبع: دیلی میل)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ