کاهش وزن، رفع بیماری‌ها؛ معجزه رژیم غذایی گیاهی

maryam01
می‌توانید نتایج تحقیقات متعددی درباره مزایای رژیم گیاهی را بخوانید، تا دستگیرتان شود چطور می‌توان با رژیم گیاهی از کاه کوه ساخت. اما گاهی اوقات بهترین راه برای تأثیرپذیری از آنها، دیدن نمونه‌ی واقعی آن است.

می‌توانید نتایج تحقیقات متعددی  درباره مزایای رژیم گیاهی را بخوانید، تا دستگیرتان شود چطور می‌توان با رژیم گیاهی از کاه کوه ساخت. اما گاهی اوقات بهترین راه برای تأثیرپذیری از آنها، دیدن نمونه‌ی واقعی آن است. دکتر آلن و هنرمندی به نام نیل توانستند تغییر رژیم‌شان و انتخاب رژیم گیاهی تغییر بزرگی در زندگی خود ایجاد کنند؛ بخوانید تا باور کنید رژیم گیاهی چقدر موثر است.
آلن، یک پزشک
وزن من ۱۲۴ کیلو بود، مفاصلم به خاطر مصرف داروهای استاتین برای کاهش کلسترول درد می‌کرد، از پله‌ها که بالا می‌رفتم از نفس می‌افتادم، و داروهایی که برای فشار خون استعمال می‌کردم دیگر جواب نمی‌داد. سعی کردم رژیم بگیرم، رژیمی با پروتئین بالا، چربی کم و کربوهیدرات پایین. اما هرچقدر وزن کم می‌کردم، دوباره کمی بیشتر از آن اضافه می‌شد. پس از خواندن اطلاعات روزانه‌ای که دکتر جوئل در اینترنت درباره شیوه‌ی زندگی همراه با رژیم گیاهی می‌نوشت یک کتاب آشپزی با گیاهان را خریدم. مواد جدیدی مثل کلم، گیاه کوینوآ، جو دوسر وحشی و گندم دودانه خریدم و شروع کردم به آشپزی.
از آن تاریخ ۱۳ ماه می‌گذرد. من به ندرت ورزش می‌کنم اما دور کمرم از ۴۴ به ۳۴ ، دور گردنم از ۱۸.۵ به ۱۷ اینچ رسیده و ۳۸ کیلو وزن کم کرده‌ام. فشار خونم متعادل شده و میزان کلسترول خونم به حد متناسبی رسیده است. دیگر از داروهای کلسترول استفاده نمی‌کنم. بی‌آنکه نفسم بگیرد از پله‌ها بالا و پایین می‌‌روم. سرخی صورتم کم‌تر شده و دردهایم از بین رفته‌اند.
نیل، یک موزیسین
عمل پنچ‌گانه‌ی بای‌پس قلبم در سال ۲۰۰۷ باعث شد که به خاطر فشار خون و کلسترول بالا و انسولین به خاطر داشتن دیابت نوع دو دارو مصرف کنم. خوردن فست-فود دیگر برایم مشکل‌ساز شده بود. بعد از دیدار با پزشکم دکتر جوئل کاهن و تشویق دوستم دکتر پل، از یک رژیم گیاهی استفاده کردم.
در طی چند ماه خود را با این رژیم وفق دادم. در واقع نخستین مرحله این بود که هفته‌ای یک‌بار گوشت بخورم. هم‌چنین پیاده‌روی روزانه در راستای کاهش وزن و کم شدن قند بالای خون نیز انگیزه‌ای برایم شد و در طی دو ماه بین ۸۰ تا ۹۰ رسید، و مصرف انسولین را قطع کردم و تری‌گلیسیریدم نصف شد. هم‌چنین ۱۷ کیلو وزن کم کردم که باعث شد دیدگاهم به زندگی تغییر کند.
(منبع: msn)

مطلب مرتبط:
روایت دو شاهد عینی از درمان دیابت و مشکل قلبی با رژیم گیاهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
arezuoo

arezuoo

1394-07-19 - 12:39 پاسخ

سلام من پلاتس رفتم ولی یه روز 130 تا دراز نشت,و شنا و بقیه ورزشها را دادن یعنی از نفس بریدم در ضمن من دارو مصرفرمیکنم,لوبل 1000 میلی 1 عدد و لوبل 500 1 عدد توپیرامات 1 عدد و کاربامازپین 2 عدد و کلونازپین 1 میلی 1 عدد حالا من چه ورزشی یا رژیمی میتونم بگیرم

admin

admin

1394-07-19 - 12:39


جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید

روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن  9099071353 تماس بگیرید

پزشکان وبسایت الو دکتر آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند .