سرطان پوست برای سومین بار گریبانگیر ستاره هالیوودی شد

mojtaba
برای سومین بار در عرض یک سال گذشته، سرطان پوست در هیو جکمن، بازیگر سرشناس استرالیایی تشخیص داده شد و او تحت درمان قرار گرفت.

برای سومین بار در عرض یک سال گذشته، سرطان پوست در هیو جکمن، بازیگر سرشناس استرالیایی تشخیص داده شد و او تحت درمان قرار گرفت.
نشریه‌ای گزارش کرد که بازیگر فیلم‌هایی چون «بینوایان»، «مردان ایکس» و «استرالیا» اخیراً بار دیگر به دلیل مشکل سلول‌های بنیادی سرطانی تحت درمان قرار گرفته است. گفته شده که حال آقای جکمن حالا «خیلی خوب» است.
جکمن نوامبر ۲۰۱۳ و پس از آن در ماه می ۲۰۱۴ به دلیل ابتلا به سرطان تحت درمان قرار گرفت. هر دوبار سلول‌های سرطانی از روی بینی او برداشته شد. براساس آمار سرطان پوست، شایع‌ترین نوع سرطان در آمریکاست. این بیماری معمولاً به طور کامل قابل درمان است، اگرچه بنیاد سرطان پوست، هشدار داده که این بیماری اگر سریعاً درمان نشود، ممکن است باعث از ریخت افتادگی شود.
هیو جکن ۴۶ ساله از زمان تشخیص سرطان پوست در او، بارها بر اهمیت استفاده از کرم ضدآفتاب و چکا‌پ منظم تاکید کرده است.
اخیراً نیز او در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام عکسی را منتشر کرد که روی آن نوشته بود: «همه آزادند که کرم ضدآفتاب بزنند.» در ماه می گذشته نیز او عکسی از خود را در آن که بینی‌اش پس از درمان بانداژ شده بود، نوشته بود: «لطفاً، لطفاً، لطفاً کرم ضدآفتاب بزنید!»
جکمن در بهار سال گذشته پس از درمان به آسوشیتدپرس گفته بود ک اعتقاد دارد مبارزه او با سرطان پوست پایانی نخواهد داشت.
(منبع: هافینگتن پست)

مطلب مرتبط:
آیا شما هم سرطان پوست دارید؟+توضیح دکتر محمد رضایی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ