روش‌های ساده و دائمی از بین بردن دانه‌های سرسیاه

مهرناز زاوه
در این مطلب روش‌های ساده و بسیار کم‌هزینه‌ای را به شما یاد می‌دهیم که برای از بین بردن این دانه‌های مزاحم بسیار به شما کمک می‌کنند.

تقریبا اکثر ما از دانه‌های سرسیاه روی صورت‌ و به‌خصوص بینی‌مان کلافه‌ایم. روش‌های بسیاری را امتحان کرده‌ و محصولات گران‌قیمت زیادی مصرف کرده‌ایم، اما هیچ‌کدام آن‌طور که باید جوابگو نبوده‌اند. ما امروز روش‌های ساده و بسیار کم‌هزینه‌ای را به شما یاد می‌دهیم که برای از بین بردن این دانه‌های مزاحم بسیار به شما کمک می‌کنند. 
قهوه


یک فنجان قهوه بنوشید و بگذارید ته مانده‌ی آن سرد شود. سپس آن را روی یک حوله تمیز بریزید و صورت‌تان را با آن قسمت از حوله به آرامی با حرکات دایره‌‌وار ماساژ دهید. سپس صورت‌تان را با آب به خوبی بشویید.
چای بابونه


چای بابونه دم کنید و آن را در یک کاسه بریزید. صورت‌تان را نزدیک کاسه ببرید و با یک حوله سرتان را بپوشانید. ۱۰ دقیقه به این حالت بمانید و بگذارید بخار بابونه به سینوس‌های‌تان نفوذ کند. با این کار از شر دانه‌های سرسیاه خلاص خواهید شد.
جوش شیرین


۴ قاشق غذاخوری جوش‌ شیرین را درون یک لیوان آب معدنی بریزید و به خوبی مخلوط کنید. مخلوط به دست آمده را به صورت‌تان بمالید. حواس‌تان باشد که آن را اطراف چشم‌تان نزنید. اجازه دهید مخلوط به مدت ۱۰ دقیقه روی صورت‌تان بماند، سپس آن را با آب ولرم بشویید. خواهید دید که دیگر دانه‌ سرسیاهی روی صورت‌تان وجود ندارد.

مطلب مرتبط: 
درمان خانگی آکنه با برگ ریحان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ