چگونه به درمان اختلال نعوظ همسرتان کمک کنید؟

maryam01
وقتی یک مرد برانگیخته می‌شود، مغز او پیام‌هایی به عصب‌های آلتش می‌فرستد تا رگ‌های داخل آن را باز کرده و خون در آن جریان یابد. این فشار بالا مسیرهای خروجی را می‌بندد و آلت سفت می‌شود. وقتی در سفتی آلت یا ایستایی آن اختلال ایجاد می‌شود، این روند برعکس می‌شود...

وقتی یک مرد برانگیخته می‌شود، مغز او پیام‌هایی به عصب‌های آلتش می‌فرستد تا رگ‌های داخل آن را باز کرده و خون در آن جریان یابد. این فشار بالا مسیرهای خروجی را می‌بندد و آلت سفت می‌شود. وقتی در سفتی آلت یا ایستایی آن اختلال ایجاد می‌شود، این روند برعکس می‌شود، یعنی ورودی خون بسته و خروجی آن باز می‌شود و خون به بیرون می‌رود و این کار آلت را از آن حالت خارج می‌کند.
مهربان باشید
شما مسئول سست شدن او نیستید، مگر آنکه این اختلال او را مسخره کنید، یا به او بخندید، ناامیدانه عمل کنید و زیاد گرم و صمیمی نباشید. سعی کنید مهربان باشید.
بهتر است علل این اختلال را بدانید
عصبی بودن-اضطراب- افسردگی- الکل، سیگار، مواد مخدر یا درمان‌های خاص- تستسترون کم، اضافه وزن و مسائل مربوط به سلامتی از علل این اختلال هستند.
حالت‌تان را تغییر دهید
اگر آلتش شل شد، کاری کنید که هر دو نفرتان لذت ببرید.

هر روز یک خبرنامه رایگان از الودکتر دریافت کنید

درباره‌ی این مشکل با هم صحبت کنید
شاید در آن لحظه این کار درست نباشد، اما وقتی همسرتان آرام بود و احساس خوبی داشت، درباره این اختلال با او صحبت کنید.
با هم پیش دکتر بروید
اگر مرتباً آلتش دچار نقض در نعوظ می‌شود، می‌تواند به دکتر مراجعه کرده تا علت را بیابد.
به او کمک کنید مراقب قلبش باشد
نعوظ ناقص در مردان مسنّ‌تر می‌تواند یکی از علل بیماری قلبی باشد. بنابراین سعی کنید از این مسئله اطمینان حاصل کنید که همسرتان خوب غذا می‌خورد، ورزش می‌کند، به اندازه می‌خوابد و مرتب چکاپ انجام می‌دهد.
(منبع: health)

مطلب مرتبط:
درمان خانگی برای اختلال نعوظ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ