با پول نقد و پیژامه لاغر شوید

maryam01
اگر از رژیم سنتی و امتحان کردن راهکارهای جدید خسته شدید، این هفت روش را امتحان کنید تا وزن‌تان کم شود.

اگر از رژیم سنتی و امتحان کردن راهکارهای جدید خسته شدید، این هفت روش را امتحان کنید تا وزن‌تان کم شود.
۱- جلوی آینه غذا بخورید
محققان دریافته‌اند که دیدن خودمان در حال خوردن غذا می‌تواند عاملی قوی برای کاهش وزن باشد. آن‌ها در طی تحقیقاتشان، آینه‌ای را در برابر شرکت‌کنندگان گذاشتند و دیدند ناخودآگاه کمتر غذا می‌خورند. آنها گفتند که علت این مساله این است که دیدن خودمان وقت خوردن، ما را نسبت به وضعیت بدن‌مان آگاه‌تر می‌کند.
۲- هنگام خوردن با یک همراهِ مرد باشید
محققان دریافته‌اند که هم مردان و هم زنان وقتی با مردان بیرون می‌روند‌‌، کمتر غذا می‌خورند. علتش این است که وقتی با یک جنس مخالف بیرون می‌رویم حواس‌مان بیشتر به مردانگی‌مان است و زن‌ها هم غذا خوردن‌شان را محدودتر می‌کنند تا زنانگی‌شان را بیشتر نشان دهند.
۳- پول نقد بپردازید
کارت اعتباری شما می‌تواند عامل چاقی‌تان باشد. تحقیقات نشان داده وقتی به جای اسکناس از کارت اعتباری استفاده می‌کنیم ولخرج‌تر می‌شویم. هم‌چنین این نوع پرداخت نتایج فاجعه‌باری برای دور کمرتان به همراه دارد. سعی کنید وقتی به رستوران می‌روید کارت اعتباری‌تان را در خانه گذاشته و پول نقد با خود داشته باشید.
۴- بوی وانیل را استنشاق کنید
روشن کردن شمعی با بوی وانیل و یا پراکندن عطر آن در فضا باعث می‌شود لاغر بمانید. تحقیقات نشان داده مالیدن وانیل به پشت دست همراهان‌تان به طور چشمگیری اشتهای آن‌ها را برای خوردن غذاها و نوشیدنی‌های شیرین کاهش می‌دهد.
۵- هرگز موقع غذا خوردن پیژامه نپوشید
پوشیدن لباس‌های گشاد مانند شلوارهای گل و گشاد و پیژامه باعث می‌شود که بیشتر بخورید. علتش این است که لباس‌های گشاد به شما این توهم را می‌دهد که لاغر هستید و کمتر به اندام‌تان فکر کنید.
۶- آشپزخانه‌تان را آبی رنگ کنید
رنگ آبی نه تنها برای اتاق خواب‌تان یک رنگ آرامش‌بخش است، بلکه برای آنهایی که در پی کاهش وزن هستند رنگی ایده‌آل است. چون این باور وجود دارد که سبز و آبی در قالب کاهنده‌ی اشتها عمل می‌کنند.
۷- عضو فیسبوک شوید
عضویت در یک سایت می‌تواند به کاهش وزن‌تان کمک کند. سایت‌های اجتماعی بزرگ می‌توانند عامل خوبی برای کاهش وزن بسیاری از ما باشند.
(منبع: msn)

مطلب مرتبط:
با رژیم لاغری هفت خورش، معجزه را به چشم‌تان ببینید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ