درمان‌‌ خانگی ‌‌تعرق زیاد با نشاسته ذرت

mojtaba
دکتر مورای قبلاً برای تعرق زیاد چند درمان خانگی مانند چای مریم‌گلی٬ گوجه‌فرنگی٬ سرکه و غیره اشاره کردیم. این متخصص درمان خانگی، ۵ درمان دیگر برای عرق ریختن زیاد پیشنهاد کرده است.

دکتر مورای قبلاً برای تعرق زیاد چند درمان خانگی مانند چای مریم‌گلی٬ گوجه‌فرنگی٬ سرکه و غیره اشاره کردیم. این متخصص درمان خانگی، ۵ درمان دیگر برای عرق ریختن زیاد پیشنهاد کرده است.
چای سبز
چای سبز باعث افزایش میزان فعالیت‌‌ متابولیسمی بدن و نیز دفع چربی‌ها و مواد سمی از روده شده و نوشیدن روزانه ۲ تا ۳ فنجان چای سبز باعث کنترل تعرق بدن می‌شود.


نشاسته‌ی ذرت
قدرت پودر نشاسته‌ی ذرت در جذب عرق باعث جلوگیری از تراوش آن از بین لباستان می‌شود. پس از حمام٬ می‌توانید این پودر را روی نقاطی که در معرض تعرق هستند بمالید. حواستان باشد که بعد از خشک کردن کامل بدن این کار را انجام دهید.

دکتر مایکل مورای
درمان خانگی عرق کردن زیاد با جوش شیرین
یک قاشق جوش شیرین با یک فنجان آب در شب می‌تواند میزان تعرق زیاد شما را کم کند. جوش شیرین دارای خاصیت جذب زیاد بوده و می‌توانید آن را بر روی نقاطی که زیاد عرق می‌کند بمالید.

خبرنامه دکتر مورای را پنجشنبه‌ها رایگان دریافت کنید
کریستال نمک
در کتاب «دایره‌المعارف درمان خانگی» آمده که نمک دارای خاصیت آب‌زدا بوده و باعث کم شدن فعالیت‌ غدد عرق‌ساز می‌شود. وقتی از حمام آمدید٬ بگذارید بدن‌تان به طور کامل خشک شود، سپس مقداری کریستال نمک را روی بدن‌تان به قدر لازم بمالید. تأثیر هر بار مالیدن برای کل روز کافی است.


درمان خانگی عرق‌ریزی زیاد با لیمو
دکتر مایکل مورای می‌گود مالیدن لیمو روی پوست عرق کرده نیز راه دیگری برای خشک ماندن و بوی خوب دادن است. با این حال، بوی اسیدی لیمو ممکن است برای تمام بدن‌ها مناسب نباشد، خصوصا در بعضی از افراد قاطی شدن این بو با بوی عرق چندان خوشایند نیست. هر وقت لازم دیدید یک قاچ از آن را به شکل دایره‌ای روی نقاطی که عرق می‌کند بمالید. 

خبر مرتبط:
درمان‌ خانگی عرق زیاد با چای مریم‌گلی و سرکه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ