چگونه با زنانگی ِ مقدس‌تان پیوند برقرار کنید؟

maryam01
اشتباه نکنید، «زنانگی مقدس» صرفاً مفهومی خاص زنان نیست. همه‌ی ما دارای انرژی‌های مردانه و زنانه‌ای در درون‌مان هستیم.

اشتباه نکنید، «زنانگی مقدس» صرفاً مفهومی خاص زنان نیست. همه‌ی ما دارای انرژی‌های مردانه و زنانه‌ای در درون‌مان هستیم.
در یوگا این انرژی‌ها را به نام شیوا و شاکتی‌، یین و یانگ‌، ایدا و پینگالا می‌شناسند. نیمه‌ی چپ بدن به زنانگی و نیمه‌ی راست به مردانگی پیوند دارد.
احترام و پیوند با زنانگی مقدس نوعی عمل پرستش است، نه تنها با خود، بلکه با مادر مقدس- یعنی ماهیت تمام مخلوقات و خدای درک و اندیشه‌ی شما از جهان. این پیوندی‌‌ مقدس با مادرِ زمین و همراه با انرژی فراوان در هستی بخشیدن به ایده‌ها، گفته‌ها، رؤیاها، زندگی و وجود است.
این زنانگی مقدس بخشی از همه‌ی ماست. اما چطور می‌توانیم به این انرژی ذاتی تزدیک شویم
پاهای برهنه‌تان را با مادر زمین پیوند دهید
ارتباط کف پا با زمین عمیقاً آرام‌بخش است٬ خصوصا برای زنان. با بهره‌مندی از زنانگی مقدس درون، این تمرین می‌تواند برای سلامتی و تندرسی ما بسیار مفید و مؤثر باشد.
هم‌چنین می‌توانید صورت‌تان را بر زمین بگذارید٬ یعنی بازوهایتان را از هم باز کرده و آرنج‌هایتان را با زاویه ۹۰ درجه نگه داشته و انگشتان‌تان را روی زمین بگذارید. مرتاض‌های زیادی از جمله گکو پُز معتقدند که تمام بدن، خصوصاً شکم و فضای اطراف قلب، همراه با امواج لرزشی مادر‌زمین احساس شور و اشتیاق و انرژی مضاعف خواهد داشت. یک ورد مناسب برای این نیایش جسمی‌زمینی این است که‌: «‌باشد که همواره مراقب و محافظ او باشیم٬ باشد که همواره به او عشق بورزیم، باشد که از پرتو جلالش بهره‌مند شویم.»
‌از پرتو صورتی نمک‌های هیمالیا استفاده کنید
درخشش ملایم و سوزان این سرچشمه‌های شفابخش نه تنها زنانگی مقدس درون‌تان را برمی‌انگیزد، بلکه هوا را تصفیه کرده و باعث کاهش پرتوهای الکترومغناطیس شده و حالتی متعالی ایجاد می‌کند.
(منبع: msn)

مطلب مرتبط:
با این سوال‌ها هدف زندگی‌تان را پیدا می‌کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ