با رعایت این نکات، نعوظ‌تان را طولانی‌تر کنید

mojtaba
گاهی اوقات ممکن است بخواهید میزان نعوظ‌تان طولانی‌تر شود، این‌طور نیست؟ خب بهتر است بدانید که عوامل زیادی در آن دخیل است...

گاهی اوقات ممکن است بخواهید میزان نعوظ‌تان طولانی‌تر شود، این‌طور نیست؟ خب بهتر است بدانید که عوامل زیادی در آن دخیل است، بعضی از آنها عبارتند از:
سیگار را دور بیندازید
سیگار، سرخرگ‌های شما را سفت کرده و میزان جریان خون در آلت را کُند می‌کند. باید گفت که سیگار بر روی هر سیستم یا عضوی از بدن که در عملیات جنسی دخیل است تأثیر می‌گذارد.
نگران فعالیت خود در رابطه جنسی نباشید
خیلی مهم است که بدانید مهم‌ترین بخش بدن در رابطه جنسی، آلت‌تان نیست بلکه مغزتان است. بسیاری از مردم نمی‌توانند نعوظ خوبی داشته باشند، چرا که در آن لحظه یا خیلی نگرانند و یا بسیار عصبی.
تمرینات Kegel
این تمرینات باعث تقویت ماهیچه‌های لگنی شما می‌شود. یک نمونه از آن این است که تصور کنید در حال ادرار کردن هستید، و بعد سعی کنید جلوی آمدنش را بگیرید. این کار را تکرار کنید- خود را فشار دهید، نگه دارید، و بعد رها کنید. این کار را ۱۰ بار و هر بار مدت ۱۰ ثانیه انجام دهید.
غذاهای مغذی بخورید
یک غذای سالم و مغذی سرشار از میوه و سبزیجات، مملو از آنتی‌اکسیدان‌ها بوده که می‌تواند با افزایش جریان خون در آلت‌تان، کیفیت نعوظ‌تان را افزایش دهد.
فقط کافی‌ است فعالیت کنید
ورزش می‌تواند جریان خون بدن‌تان را که به نعوظ کمک می‌کند بالا ببرد، و از طرفی باعث می‌شود که برای همسرتان جذاب‌تر ‌‌به نظر بیایید.
ارتباط ذهنی
برای این‌که نعوظ خوبی داشته باشید، باید به لحاط احساسی هم در وضعیت خوبی باشید، چون همان‌قدر که قلب‌تان در این کار دخیل است، مغزتان نقش بیشتری دارد.
نعوظ طولانی‌تر با استفاده از نرم‌کننده‌ها
تحقیقات نشان داده که استفاده از نرم‌کننده‌ها همرا با کاندوم کمک‌تان می‌کند که بتوانید نعوظ طولانی‌تری داشته باشید.
دست از دیدن فیلم پورن بدارید
اعتیاد به فیلم پورن برای سلامت روانی و نیز سلامت جسمی‌تان مضر است.

خبر مرتبط:
۳ دلیل اختلال نعوظ در آقایان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ