پشت پرده‌ی جذابیت جورج کلونی: غذای سالم، ورزش کامل

mojtaba
جورج کلونی اگر نگوییم جذاب‌ترین، اما یکی از جذاب‌ترین مردان حال حاضر جهان است که هواخواهان بسیاری دارد. او که متولد ششم ماه می سال ۱۹۶۱ در کنتاکی آمریکاست تاکنون سه جایزه‌ی گلدن گلوب و دو جایزه اسکار دریافت کرده است.

جورج کلونی اگر نگوییم جذاب‌ترین، اما یکی از جذاب‌ترین مردان حال حاضر جهان است که هواخواهان بسیاری دارد. او که متولد ششم ماه می سال ۱۹۶۱ در کنتاکی آمریکاست تاکنون سه جایزه‌ی گلدن گلوب و دو جایزه اسکار دریافت کرده است. این بازیگر، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده با استعداد جزو فهرست ۱۰۰ مرد تاثیرگذار جهان به انتخاب مجله‌ی تایم بوده است. اما بی‌شک جذابیت ظاهری جورج کلونی یکی از مهم‌ترین عناصری است که او را به چهره‌ی محبوب و خواستنی جهان تبدیل کرده. زیبایی خدادادی است، اما پرورش آن دست خلق خداست. چه بسیار کسانی که در مقاطعی از زندگی‌شان ظاهر زیبایی داشتند اما بدون توجه به آن و در پیش گرفتن روندی که به زیبایی ظاهری و سلامت‌شان آسیب‌ زده، خود را از این نعمت خدادادی محروم کرده‌اند.
یقینا ورزش و رژیم غذایی مناسب از پارامترهای مهم و تاثیرگذار در جذابیت جورج کلونی هستند. در اینجا برنامه ورزشی و رژیم غذایی جورج کلونی را مرور می‌کنیم.
برنامه ورزشی
یوگای بیکرام
کلونی از طرفداران یوگای بیکرام یا داغ است. او در دمای ۳۷ درجه‌سانتی‌گراد، ۲۶ حالت را انجام می‌دهد تا عرقش دربیاید و سلامت عمومی بدن‌اش حفظ شود. یوگای بیکرام همچنین به او کمک می‌کند تا از استرس، افسردگی، بیماری‌های قلبی، آسیب‌های زانو، دیابت، فشارخون، التهاب مفاصل و بسیاری مشکلات دیگر دور بماند. حالت‌های محبوب او در یوگای بیکرام،حالت عقابی و حالت ملخی است. 


شنای روی زمین
این بازیگر خوش تیپ نیز مثل آرنولد شوایتزینگر شنای روی زمین را در برنامه‌ی ورزشی خود گنجانده است. شنا رفتن، موثرترین راه برای ارتقای تناسب اندام است. در واقع شنا رفتن به حالت‌دهی به بخش بالایی بدن از جمله سینه، جلوی شانه‌ها و پشت بازوها کمک می‌کند و عضلات پهلو بخصوص عضله راست شکم و عضله عرضی شکم را قوی می‌کند، شنارفتن علاوه بر این توده معدنی استخوان و همین‌طور میزان سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد.
بارفیکس
جورج کلونی از بارفیکس برای نیرومندکردن قسمت بالایی بدن و پشتش استفاده می‌کند. بارفیکس، بهترین تمرین برای تمام بدن است. بارفیکس بدن را هماهنگ می‌کند و همین‌طور به چنگ انسان نیرو می‌‌دهد تا کارهایی را بکند که در شرایط عادی باعث آسیب‌دیدگی می‌شود. این تمرین با تقویت عضلات پهلو و پشت، حالت بدن را متناسب می‌کند.
برای اینکه مثل جورج کلونی ورزش کنید نیازی به هزینه‌های غیرضروری نیست. تنها به یک میله بارفیکس احتیاج دارید.
برنامه غذایی جورج کلونی
این بازیگر موفق هالیوودی حتما باید برنامه غذایی مناسبی داشته باشد تا براساس آن اندامی ورزیده و متناسب پرورش یافته باشد. بیایید ببینیم آقای جورج کلونی چه می خورد.
-او ترجیح می‌دهد صبحانه‌ای سالم و سرشار از مواد مغذی بخورد که شامل یک کاسه بزرگ شوربای آرد جو دوسر با شیر و عسل است. همچنین موز،سیب، توت فرنگی و آجیل هم در صبحانه او پیش‌بینی‌ شده  تا هم تناسب اندامش حفظ شود و هم برای سراسر روز انرژی داشته باشد. این صبحانه آنتی‌اکسیدان‌های زیادی دارد که از مشکلات قلبی عروقی جلوگیری می‌کند.جو دوسر،سرشار از فیبر، منیزیم، مس، بتوتین، کروم، روی و آهن است که به سلامت عمومی بدن انسان می‌انجامد.


-جورج کلونی برای میان وعده دوست دارد یک سیب با آجیل‌هایی مثل بادام، تخم‌کتان و پسته بخورد. آجیل منبع سرشار روی، آهن، منیزیم و پتاسیم، پروتئین، امگا 3 و کلسیم است.
-در ناهار جورج کلونی معمولا پروتئین دست بالا را دارد. مرغ با یک کاسه لوبیا، هویج، سیب‌زمینی و اسفناج با فلفل سیاه، نمک و آبلیمو چیزهایی است که این ستاره سینما به عنوان ناهار می‌خورد.
پروتئین برای تولید سلول‌های جدید، ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده و افزایش قدرت استخوان‌ها، عضلات و غضروف‌ها و همین طور برای پوست مفید است.
-برای میان  وعده‌ی عصر، او یک لیوان آب پرتقال را ترجیح می‌دهد که سرشار از مواد مغذی است که قند و کلسترول خون را تحت کنترل می‌گیرد. آب پرتقال سلامت سیستم گوارشی را تضمین می‌کند و از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می‌کند.
-جورج کلونی برای شام ماهی سالمون کباب شده با یک کاسه سبزیجات برگ‌دار و پنیر و سالاد تازه با گشنیز می‌خورد.

خبر مرتبط:
لبخندهای میلیون دلاری- جورج کلونی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ