درمان‌های طبیعی فوق‌العاده برای کمبود میل جنسی در زنان

maryam01
میل جنسی را در قالب انگیزه و تمایل جنسی در مردان و زنان تعریف می‌کنند. اگرچه مشکلات ناشی از آن می‌تواند در هر دو ‌جنس باشد، اما در زنان شایع‌تر است.

میل جنسی را در قالب انگیزه و تمایل جنسی در مردان و زنان تعریف می‌کنند. اگرچه مشکلات ناشی از آن می‌تواند در هر دو ‌جنس باشد، اما در زنان شایع‌تر است.
قاعدگی، بارداری، شیردهی، اضطراب، کم‌خونی، سوء مصرف مواد، یائسگی و غیره برخی دلایل رایج کمبود میل جنسی در زنان است.
راهکارهای طبیعی برای کمبود میل جنسی
گیاهان زیادی برای افزایش میل جنسی وجود دارد. آشوانگاندها یکی از بهترین گیاهان برای افزایش انگیزه و تمایل جنسی است که باعث درمان ناباروری و ناتوانی جنسی می‌شود.
گیاه ژنکگوبیلوبا نیز گیاه دیگری‌ است که در بالا بردن تمام مراحل جنسی بسیار تأثیرگذار است.

خبرنامه‌های رایگان الودکتر را روزانه دریافت کنید

نوشیدن یک فنجان چای سبز به عنوان یک روش مؤثر برای درمان مشکل کمبود میل جنسی در زنان شناخته شده است. سعی کنید در رژیم روزانه‌تان حتما آن را بگنجانید.
غذاهای خاصی هم برای این امر وجود دارد، خصوصا برای زنان. نوشیدن یک فنجان قهوه برای درمان میل جنسی کم در زنان بسیار مفید است. خوردن شکلات هم برای سالم نگه داشتن ذهن توصیه می‌شود. هندوانه، موز، آووکادو، صدف خوراکی، آجیل، تخم مرغ، ماهی، کرفس، لوبیا و غیره هم برخی مواد غذایی مفید در افزایش میل جنسی زنان هستند.
ورزش و مراقبه نیز یکی دیگر از راهکارهای درمانی برای افزایش میل جنسی است. هم‌چنین یوگا می‌تواند اضطراب و تنش را از ما دور کرده و تسکین‌مان دهد. کمبود خواب و استراحت باعث می‌شود که احساس خستگی کنید و نسبت به فعالیت دیگران سرد و بی‌تفاوت باشید. برای برخورداری از میل جنسی خوب باید به اندازه استراحت کرده و به قدر کافی بخوابید.
(منبع: health)

خبر مرتبط:
نکاتی برای افزایش میل جنسی خانم‌ها

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ