بهترین ورزش برای سن‌تان چیست؟

maryam01
بسیاری از ما کِرم‌ها و سرم‌های زیادی مصرف می‌کنیم تا با چروک‌ها مبارزه کنیم. اما چرا تلاشی برای بالا بردن میزان متابولیسم خود انجام نمی‌دهیم؟

بسیاری از ما کِرم‌ها و سرم‌های زیادی مصرف می‌کنیم تا با چروک‌ها مبارزه کنیم. اما چرا تلاشی برای بالا بردن میزان متابولیسم خود انجام نمی‌دهیم؟ فکر می‌کنید بهترین فعالیت‌هایی که برای این‌کار می‌توانید انجام دهید چیست؟
اگر در سنین ۲۰ سالگی هستید
(و هنوز حس و حال یک جوان ۱۵ ساله را دارید)
ورزش و تغذیه باید بخشی از برنامه‌ی روزانه‌تان باشد. اگر پول ندارید باشگاه بروید، به ورزش‌هایی که در دبیرستان انجام می‌دادید رجوع کرده و از انجام آن لذت ببرید. شما جوان هستید و می‌توانید در مدت کوتاهی، کالری زیادی بسوزانید.
اگر در سنین ۳۰ سالگی هستید
(روی حرکات کمر خود تمرکز کنید)
مزایای زیادی در رسیدن به تناسب اندام پیش از بارداری وجود دارد. این مسئله بنیه‌ی شما را در دوران بارداری و روال زاییدن بچه قوی می‌کند. حرکات مربوط کمر وقتی وزن‌تان زیاد است بسیار مهم و مفید است.

خبرنامه‌های رایگان الودکتر را روزانه دریافت کنید

اگر در سنین ۴۰ سالگی هستید
(هر روز ورزش کنید)
فکر می‌کنید این کاری غیرممکن است؟ اما تمرین منظم در این سنین بسیار مهم است. چون در این سن میزان ترشح تستسترون کم شده و با افتادگی ماهیچه روبرو می‌شوید. خبر خوب این است که با روزی ۳۰ دقیقه ورزش می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.
اگر در سنین ۵۰ سالگی هستید
(برای داشتن حس و حال خوب، ورزش کنید)
میزان تغییر هورمون‌ها در این سنین بسیار زیاد است، اما با ورزش می‌توانید به خوبی آنها را درمان یا تنظیم کنید.
اگر در سنین ۶۰ سال یا به بالا هستید
(سرعت‌تان را کم نکنید)
دوست دارید روی زمین چمباتمه زده و با نوه‌هایتان بازی کنید. هرچقدر توانسته باشید تا این سن فعالیت و تحرک بیشتری داشته باشید، احساس سرزندگی بیشتری خواهید داشت.
(منبع: healthcare)

خبر مرتبط:
آیا در سن بالا هم می‌‌شود وزنه زد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ