چرا روغن نارگیل می‌تواند زندگی‌تان را تغییر دهد؟

maryam01
نارگیل یکی از اسرارآمیزترین میوه‌هاست و خواص درمانی زیادی داد. جالب است بدانید که از روغن زیتون برای زیبایی هم می‌توان استفاده کرد.

نارگیل یکی از اسرارآمیزترین میوه‌هاست و خواص درمانی زیادی داد. جالب است بدانید که از روغن زیتون برای زیبایی هم می‌توان استفاده کرد.
رویه‌سایی کردن
برخی از افراد ۲ قاشق شکر را با سه قاشق روغن نارگیل قاطی کرده و روی پوست‌شان می‌مالند.
نرم‌کننده
این روغن را می‌توان به عنوان یک مرطوب‌کننده‌ی قوی برای مرطوب‌کردن مو استفاده کرد. تمام کاری که باید بکنید این است که آب را گرم کرده و مقداری روغن نارگیل به آن اضافه کنید.
از بین‌برنده‌ی آرایش چشم
پنبه دارید؟ همین کافی‌ است. کمی از آن را به روغن نارگیل آغشته کرده و برای پاک کردن آرایش چشم‌تان از آن استفاده کنید.

خبرنامه‌های رایگان الودکتر را روزانه دریافت کنید

مرطوب‌کننده
از روغن نارگیل به عنوان مرطوب‌کننده در تمام نقاط بدن استفاده می‌شود. در واقع بهترین جایگزین برای لوسیون محسوب شده و نرم‌کننده و جلا‌دهنده‌ی پوست است.
درمان پوستک‌های دور ناخن
بسیاری از ما از اهمیت سالم و تمیز نگه داشتن پوستک‌های دور ناخن آگاهیم. اما بسیاری از مردم از آن اطلاعی ندارند، باید به آنها گفت روغن نارگیل را روی پوستک‌های دور ناخن بمالید، این کار باعث قوی‌شدن و سالم ماندن ناخن‌هایتان می‌شود.
خاصیت بوزُدایی
بعضی از افراد مستقیماً از روغن نارگیل برای زیربغل خود استفاده می‌کنند، اما شما می‌توانید ماده‌ی بوبر مورد نظر خودتان را به شیوه‌ی خودتان درست کنید. برای این کار می‌توانید کره‌ی «شی» را با گیاه ریشه‌پیکانی، جوش شیرین و روغن نارگیل قاطی کنید. این محلول کاملاً طبیعی است.

(منبع: health)

خبر مرتبط:
آنچه از روغن نارگیل نمی‌دانستید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ