۵ عارضه‌ جانبی نگران‌گننده (اما طبیعی) رابطه‌ی جنسی

mojtaba
در حالی که سال‌هاست با همسرتان رابطه جنسی دارید و فکر می‌کنید به تمام وجوه این رابطه آگاه هستید، اما هنوز مواردی هست که ممکن است باعث تعجب‌تان شود.

در حالی که سال‌هاست با همسرتان رابطه جنسی دارید و فکر می‌کنید به تمام وجوه این رابطه آگاه هستید، اما هنوز مواردی هست که ممکن است باعث تعجب‌تان شود. در این‌جا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

۱- خروج باد از آلت تناسلی زن
شما در وسط رابطه‌ی جنسی هستید، از دقایق لذت می‌برید، در این حال واژن شما صدایی از خود تولید می‌کند که شبیه صدای باد معده است. این صدا مربوط به خارج شدن باد از واژن است که در نتیجه‌ی گیر کردن توده‌ی هوا در میان واژن به وجود آمده و صدای بعد از آن در واقع خروج این گاز است. این گاز کاملاً طبیعی است و برای بسیاری از زنان پیش می‌آید.
۲- ترشحات زیادی تولید می‌کنید
چه ترشحاتتان خارج شود یا ارضا شوید، هر دو عوارض جانبی رابطه جنسی است و جای نگرانی ندارد. تحقیقات نشان می‌دهد وقنی زن ارضا می‌شود، مقداری مایع نسبتا سفید پیش از رسیدن به اوج لذت از آن خارج می‌شود و تمام ویژگی‌های خونابه پروستات را دارد.
۳- بدن شما بلافاصله بعد از رابطه جنسی، ضعیف می‌شود
در حین برانگیختگی جنسی، بدن به آزمایشگاه شیمیایی خود تبدیل می‌شود. اما این وضعیت تا زمانی است که بدن‌تان مواد شیمیایی را که باعث تسکین و از بین رفتن اضطراب و خواب می‌شود،‌ از بدن‌تان خارج می‌کند.
۴- عفونت‌های دستگاه ادراری
عفونت‌های دستگاه ادراری بعد از رابطه جنسی در زنان شایع است. در واقع سایش عمل دخول در واژن آن را برای ورود باکتری‌ها ساده‌تر کرده تا به مثانه برسند. برای جلوگیری از آن همیشه قبل و بعد از رابطه‌ی جنسی ادرار کنید تا باکتری‌ها دفع شود.
۵- احساس درد حین رابطه جنسی
تحقیقات نشان می‌دهد که ۳۰ درصد از زنان در حین رابطه جنسی، درد می‌کشند و اکثرشان این درد را در واژن یا اطراف آن حس می‌کنند. اگر چیزی اذیت‌تان می‌کند، حین رابطه آن را بگویید و دقایقی استراحت کنید.
(منبع: yahoo)

خبر مرتبط:
زنان کدام روز هفته تمایل بیشتری به رابطه جنسی دارند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ