با این سرُم‌ها از شر چین و چروک پوست‌تان خلاص شوید

maryam01
یافتن بهترین ترکیب مرطوب‌کننده و در عین حال مؤثر برای درمان چین و چروک چندان ساده نیست. در این‌جا به برخی از بهترین محصولاتی که می‌توانند در این زمینه مفید واقع شوند اشاره می‌کنیم.

یافتن بهترین ترکیب مرطوب‌کننده و در عین حال مؤثر برای درمان چین و چروک چندان ساده نیست. در این‌جا به برخی از بهترین محصولاتی که می‌توانند در این زمینه مفید واقع شوند اشاره می‌کنیم:
۱-Philosophy When Hope Is Not Enough Firming and Lifting
برخی مصرف‌کنندگان این سرُم می‌گویند که بی‌آنکه چندان سطح پوست را چرب و روغنی کند به خوبی جذب آن شده و احساس خوبی به آدم دست می‌دهد. یکی از خواص آن این است که از بین برنده‌ی خط و خطوط و منافذ پوست است.
۲-Estee Lauder Advanced Night Repair
این محصول در پوست تغییرات مشهودی ایجاد می‌کند. در واقع پوست خشک و ناصاف را درمان کرده و باعث می‌شود در صورت‌تان احساس تمیزی و طراوت داشته باشید.

خبرنامه رایگان زیبایی و آرایشی را پنجشنبه‌ها از الودکتر دریافت کنید

۳-Mary Kay Time Wise Even Complexion Essence
یکی از طرفداران این محصول می‌گوید: بعد از استفاده از آن دیدم که جوش‌هایم از بین رفت آن هم ظرف یک هفته. این محصول برای پوست‌های حساس و خشک بسیار مفید است.
۴- RoC Retinol Correxion Deep Wrinkle Serum
مادرم طی یک ماه استفاده از این محصول (کرم)، چین و چروک عمیقش خیلی بهتر شد. برخی دیگر از افراد بعد از استفاده از این محصول ابراز داشتند که بافت پوستشان به طور چشمگیری بهتر شده است.
۵- Burt’s Bees Naturally Ageless Intensive Repairing
یکی از مصرف‌کنندگان این سرم می‌گوید من چند هفته قبل، استفاده از این محصول را شروع کردم  و دیدم که پوستم نرم‌تر و براق‌تر شده است. ‌البته بهتر است بدانید که تأثیر این محصول تا حد زیادی به پوست شما هم مربوط است.
(منبع: beauty)

خبر مرتبط:
یک ماسک ضدچروک طبیعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ