بهترین محصولات ضدچین و چروک را بشناسید

maryam01
قبلاً به پنج سرم برتر برای از بین بردن چروک و خط و خطوط صورت و پوست اشاره کردیم. حالا با ۶ مورد دیگر از بهترین‌ها آشنا می‌‌شوید.

قبلاً به پنج سرم برتر برای از بین بردن چروک و خط و خطوط صورت و پوست اشاره کردیم. حالا با ۶ مورد دیگر از بهترین‌ها آشنا می‌شوید.
۱- Paula’s Choice Resis Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serum
این کرم ترمیم‌کننده‌ی پوست، دارای ترکیبات طبیعی بوده و بدون خارش است. هرچند برخی مصرف‌کنندگان آن می‌گویند که کمی حالت چرب دارد، اما برخی دیگر معتقدند که سریع جذب پوست می‌شود.
۲- Boots No. 7 Protect and Perfect Beauty
یک مصرف‌کننده درباره این سرم می‌گوید: من عاشق این کِرم هستم. این کرم پوستم را نرم و براق می‌کند و محافظ پوست است.
۳- Estee Lauder Perfectionist Wrinkle Lifting/Firming Serum
بسیاری از مصرف‌کنندگان این سرم می‌گویند که خاصیت نرم‌کنندگی بالایی دارد. این محصول برای افرادی که پوست‌شان لک دارد بسیار مناسب است و خیلی زود آن لک‌ها را از بین می‌برد.
۴-Patricia Wexler M.D. Dermatology MMPi Skin Regenerating Serum
بعد از استفاده از این سرم، یکی از مصرف‌کنندگان گفت که این یکی از بهترین سرهایی بود که به دردش خورد. او گفت: من به وضوح می‌دیدم که لکه‌های صورتم از بین می‌رود. این سرم کاری کرد که پوستم درخشان به نظر آید درست مثل صورتم.
۵- Prescriptives Super Line Preventor Xtreme
این محصول به راحتی جذب پوست شده و خط و خطوط را صاف و درخشان می‌کند. از طرفی می‌تواند بی‌هیچ نقصی، آرایش صورت را پاک می‌کند.
۶- Olay Regenerist Regenerating
یکی از ویژگی‌های این محصول آن است که بعد از مصرف آن احساس نمی‌کنید که صورت‌تان حالت چرب یا چسبناک دارد. بلافاصله جذب پوست شده و پوست‌تان را براق نشان می‌دهد.
(منبع: beauty)

خبر مرتبط:
با این عرق گیاهی، لوسیون ضد چروک بسازید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ