نکاتی درباره آرایش صبحگاهی برای محافظت از پوست

maryam01
از یاد نبرید که قبل از خواب آب بخورید. البته سعی نکنید که زیاد بخورید تا نصف‌شب بیدار شوید، چون خواب درست برای پوست‌تان بسیار مفید است. سعی کنید از این راهکارها برای آرایش صبح‌تان استفاده کنید.

در طول روز حتماً چیزهای زیادی می‌خورید که آب بدن‌تان را مصرف می‌کنید. شما مجبورید دوباره آب بیرون و درون بدن‌تان را تأمین کنید. نصیحت من به شما این است که‌ اگر بتوانید همراه هر غذا یک لیوان آب هم بخورید، بدن‌تان از شما تشکر خواهد کرد. از یاد نبرید که قبل از خواب هم آب بخورید. البته سعی نکنید که زیاد بخورید تا نصف‌شب بیدار شوید، چون خواب درست برای پوست‌تان بسیار مفید است. سعی کنید از این راهکارها برای آرایش صبح‌تان استفاده کنید.
روش اول:
به جای استفاده از کرم پودر، از مرطوب‌کننده‌ی حاوی مواد رنگی استفاده کنید. در واقع به چیزی نیاز دارید که آب پوست‌تان را تأمین کند. کرم BB یا CC محصولات خوبی هستند، چرا که حالت براق پوست را از بین نبرده و جذب پوست می‌شوند.
روش دوم:
سعی کنید با استفاده از ماسک صورت، پوست‌تان را سرزنده و شاداب کنید. بعد از استفاده از مرطوب‌کننده‌ی حاوی مواد رنگی و مالیدن آن روی صورت و گردن، کمی از آن را بین انگشتان و زیر چشم‌ در راستای استخوان گونه‌تان بمالید.

خبرنامه آرایش و زیبایی را پنجشنبه‌ها رایگان دریافت کنید

در آخر سعی کنید در طول روز آب زیادی بخورید، چای سبز بنوشید چون حاوی آنتی‌اکسیدان است و ویتامین مصرف کنید.
(منبع: beauty)

خبر مرتبط:
با این سرُم‌ها از شر چین و چروک پوست‌تان خلاص شوید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ