زن‌ها به این دلایل تظاهر به ارگاسم می‌کنند

mojtaba
تظاهر به ارگاسم مسئله‌ای است که در اکثر زن‌ها رایج است. با وجود تغییر و تحولاتی که در چند ساله‌ی اخیر در در جامعه رخ داده، اما این مسئله هنوز در بین زنان دیده می‌شود.

تظاهر به ارگاسم مسئله‌ای است که در اکثر زن‌ها رایج است. با وجود تغییر و تحولاتی که در چند ساله‌ی اخیر در در جامعه رخ داده، اما این مسئله هنوز در بین زنان دیده می‌شود. محققان می‌گویند زن‌ها عمدتاً به این ۶ دلیل تظاهر به ارگاسم می‌کنند.
۱- زن‌ها باید به لحاظ روانی خود را برای رسیدن به ارگاسم آماده کنند
تحقیقات نشان می‌دهد که مردان مسئول تحریک فیزیکی هستند. از آن‌جایی که رسیدن به شرایط مطلوب ذهنی (یعنی جمع کردن حواس، پذیرش حرکت‌های مرد) مسئولیت زن است، و اگر نتواند به ارگاسم برسد برایش نوعی کمبود تعهد عاطفی تلقی می‌شود.
۲- به ارگاسم رسیدن زن صرفاً به معنای این نیست که به لحاظ جنسی ارضا شده است‌
برای آن‌که یک رابطه‌ی جنسی بین زن و مرد با موفقیت به پایان برسد، دو طرف فکر می‌کنند که این مرد است که باید به ارگاسم برسد. اما تحقیقات نشان می‌دهد که رسیدن به ارگاسم، تنها نشانه‌ی بهتر بودن رابطه‌ی جنسی است.
۳- زن‌ها نباید در حین رابطه‌ی جنسی، غرور مرد را زیر سوال ببرند
اگر زن به ارگاسم نرسد، غرور مرد خدشه‌دار می‌شود. گاهی اوقات باید تظاهر کنید که به ارگاسم رسیده‌اید تا به این وسیله نگذارید همسرتان ناراحت شده یا احساس حقارت کند.
۴- زن‌ها فکر می‌کنند که از سوی مردان قضاوت می‌شوند، اما به ندرت این مسئله رخ می‌دهد
با این‌که زن‌ها این عقیده را دارند که مسئول به ارگاسم رسیدن هستند و اصلاً نیازی نیست که لذت ببرند و باید تظاهر کنند که به ارگاسم رسیده‌اند، اما برایشان عادی است که فکر کنند مرد مقابل‌شان درباره نحوه‌ی عملکردشان چه قضاوتی می‌کند.
۵- زن‌ها به لذت مرد بیشتر توجه می‌کنند تا خودشان 
از آن‌جا که زن‌ها دوست ندارند غرور مرد را جریحه‌دار کنند، سعی می‌کنند چندان براساس میل و خواسته‌های خود عمل نکنند.
۶- در یک رابطه‌ی سطحی، رسیدن به یک ارگاسم دروغی قابل‌قبول‌تر است
زن‌ها هم‌چنان این مشکل را دارند که می‌خواهند درباره نگرانی‌هایشان درباره مسائل جنسی با شریک‌شان ارتباط برقرار کرده و صحبت کنند. بنابراین سعی می‌کنند وانمود کنند که به ارگاسم رسیده‌اند.
(منبع: webmd)

خبر مرتبط:
حقایقی درباره اوج لذت جنسی زنان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ