جراحان به اشتباه ۹ عضو داخلی این زن را از بدنش خارج کردند+عکس

mojtaba
در یک عمل ۹ ساعته‌ی جانکاه، جراحان با کوشش و دقت فراوان ۹ عضو داخلی خانم جنی راماگی را که تصور می‌کردند به خاطر سرطان از بین رفته، از بدنش خارج کردند.

در یک عمل ۹ ساعته‌ی جانکاه، جراحان با کوشش و دقت فراوان ۹ عضو داخلی خانم جنی راماگی را که تصور می‌کردند به خاطر سرطان از بین رفته، از بدنش خارج کردند.
آن‌ها سعی کردند که هر عضو را که به خاطر شیوع سرطان و از بین رفتن حفره‌ی معدی آن تخریب شده بود یکی‌ یکی از بدنش خارج کنند.
راست روده‌، طحال، کیسه‌ی صفرا، تخمدان‌ها، لوله‌های رحم، آپاندیس و لوله‌ی ناف او در کل از بدنش خارج شد. البته بعد از آن بخشی از کبد و دیافراگم او را نیز تخلیه کرده و یک زخم ۳۵ سانتی به خاطر این عمل روی شکمش به جا ماند.
او مرتباً به خاطر درد شدید معده به دکتر مراجعه می‌کرد و دائماً از دردهای عادت ماهیانه، نفخ، سندروم آپاندیس و شکم می‌نالید. اما تشخیص این بود که سرطان در بدنش شیوع پیدا کرده بود.


خلاصه یکی از دکترها توموری را در آپاندیسش یافت که ترکیده بود و این ترکیدگی یک پوشش ژله‌مانند سرطانی روی تمام جوارح داخلی بدنش ایجاد کرده بود.
متخصصان تشخیص دادند که بیماری خانم راماگی، بیماری نادری به نام تومور سرطان مخاطی کاذب پریتون (PMP) است – همان بیماری که منجر به مرگ آدری هپبورن شد. 
او بعد از بهبودی سه هفته در بیمارستان بستری بود. در این باره می‌گوید: «این زخم روی شکمم اصلا آزارم نمی‌دهد. می‌دانم که نشانه‌ی زنده ماندن من است. واقعا خوش شانس بودم و حالا به طور کامل بهبود پیدا کرده‌ام.»
(منبع: دیلی میل)

خبر مرتبط:
این دندان‌پزشک‌ به اتهام قتل زنی که ۲۰ دندان را کشید دستگیر شد+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ